AccidentalMum Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Og jeg holder på å blir sprø av det. Jeg prøver hjemme, men uansett hvordan jeg knyter (av de vlgmulighetene i manualen) så siger han lenger og lenger ned til han dabber på lårene mine. Han har det ikke godt og ser spørrende på meg, og så ser det helt banalt ut. Hva i alle dager gjør jeg feil?? Jeg har prøvd å knyte strammere men da får jeg ikke gutten oppi. Han er 4mnd og 8kg, sterk i kroppen og i viljen. Jeg forsøkte igjen i dag og da var jeg litt trøtt, så ble sur på sjalet (!) og kastet det ut og tråkket på det. drittsjal (jada).
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Vil tro det blir lettere etterhvert eller kanskje dere begge hadde en dårlig dag Jeg vet ikke hva du gjør som gjør det vanskelig for deg og jeg vet ikke hva slags sjal du har. Se litt på denne; er på israelsk, men den var så rolig og fint demonstret:
AccidentalMum Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Veldig bra, takk! Jeg vet heller ikke hva jeg gjør galt, men jeg har prøvd flere ganger altså og det går like dårlig hver gang. Et av de vakreste språkene i verden, så det gjorde ikke noe. Denne "babyen" så litt liten ut, hvor lenge kan de bæres sånn?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg gjør det enda med min 2-åring en gang i blant. Ellers så gjør jeg dette (meget komisk par dette her... =) Og den første jeg tittet på: Seff ikke vanskelig for deg å finne videoer som dette, men disse har hjulpet meg en del (spesielt den øverste.. sjal i bakken er no dritt Få litt hjelp av noen til å støtte opp om barnet. Sjalet må gå under rompe og under lår ned til knær.
Nenya^juni2010 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Er det ett elastisk sjal du har? Da er det kanskje på tide å gå over til vevd sjal eller noe annet som ikke siger:) Kanskje du kan gå på et bæretreff? I oslo har de fast treff hver torsdag. Her er link til info: http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=97047&highlight=treff+torsdag+oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå