Gå til innhold

få igang fødselen,for de uttålmodige:)

Anbefalte innlegg

er selv førstegangs fødene og kan ikke stå for de tipsene,noe jeg har lest. har selv termin om 2 uker. men er veldig lei.....flere?

bringerbærblad te.

grønn te

kanel,finnes vel også kanelte

sterk mat

sex,da må mannen få utløsingen inni deg,sædcellene som gjør jobben

stimulering av brystvortene,går også an å legge varm klutt på de i ca 20 min i løpet av dagen

lakserolje.

rødvin(alkoholfri så klart)

har du noen tips?

selv skal jeg kjøpe bringebærblad te i morgen,også gå begynne å stimulere brystvortene 1 des.

Fortsetter under...

Hær i gården blir det sex og lakserolje!!!! :)

Har prøvd lakserolje før, jeg bruke å bli forstoppet ukene før fødsel, og det er helt for JÆVLIG og føde når du har forstoppelse!!!! Anbefaler det ikke!!!

Allerede nå reagerer jeg med sterke kynnere etter sex så det må prøves når det er noen uker igjen!

Det sies at hvis man er moden så funker det og hvis ikke så funker det ikke!!

Bringebærblad kapsler - 3 morgen og kveld

Sex

Husvask

Gå tur i lang oppoverbakke

NULL effekt så langt!

Mener også at lakserolje ikke er helt bra - husker ikke hvorfor!

Mer sex i kveld!!!

Annonse

Jeg spurte jordmora mi om det var noe hold i alle disse kjerringrådene..

Og hun sa at det mest effektive var nok sex.

Hun sa også at for all del; Vær så snill å styr unna lakserolja, det har fler negative konsekvenser enn positive.. Det kan blir virkelig ufint hvis man er skikkelig uheldig.. Tihi

Holder meg til sexen jeg altså;o)

Har hørt at lakserolje ikke er bra fordi du kan risikere å gå med maserier i flere dager før noe EVENTUELT skjer. Disse kan være vonde og ubehagelige noe som gjør at du kan bli helt utslitt før fødselen tar til for alvor.

Har hørt at sex er tingen, og stimulering av brystvorter.

Selv har jeg et håp om å gå litt over tiden (i allefall foreløpig). Så her blir det NULL julesex, NULL sterk mat, NULL gåing i oppoverbakke osv. Skal bare ligge på soffan å slappe av og spise konfekt!

Nå ler jeg, hehehehehe...

Barnet kommer ikke før d er klart, uansett...

Har prøvd absolutt alt, å da mener jeg alt...

Begynte og styre på 14 dager før termin.. Jeg var til og med ute å trena hest 11 dager før termin, hardt fysisk arbeid me måkking av skit og stridige hester...

Ingenting skjedde,hadde kynnere så d holdt..

Men, okei, kanskje hjalp d bittelitt da, for jenta kom jo dagen før termin!!! hihi..

Tror fødselen kunn kan framprovoseres om det allerede er modent, å d kan jo jordmor finne ut ved å kjenne på livmor tappen!!!

Er d modent er d jo bare å kjøre på å håpe d beste:-)))

Lykke til, men ikke slit dere ut da jenter, babyen kommer nok ut skal dere se:-))))

jeg ville holdt meg til sex da sæden inneholder prostaglandiner som er det samme stoffet som settes som stikkpiller for å få igjen fødsel/modning på sykehuset

og stimulering av brystvortene da dette gjør at oxitcin frigjøres, og det er det hormonet som får livmoren til å trekke seg sammen(spesielt skjer dette når amminga er i gang og livmoren skal trekke seg raskt sammen etter fødsel, derfor ønskes det kjapt i gang med amming)

Lykke til alle sammen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...