*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg kjøpte en slik en for halvannen mnd siden. Nå begynner vakumet å bli dårlig, og den slipper ikke ned melka uten at jeg "slipper opp" vakuumet ved å ta bort puppen. Det drypper litt liksom, men melka blir liggende i overgangen. Noen andre som har hatt problemer med dette? Jeg opplever nå at avent manuell pumpa mi fungerer mye bedre... tenkter å dra innom butikken og klage på den elektriske fra medela, men tenkte å høre her først om andre også har hatt problemer med den...
lilleღpersille Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hei. jeg har brukt min medela swing mye i det siste, men den fungerer like godt som før. Er kjempefornøyd. Dette går på garantien din.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Har også hatt den pumpa, sleit ut 2 stk. og fikk ny på garanti begge gangene. Lønner seg nok å kjøpe en skikkelig monster av en pumpe m "stor motor"om du pumper mye. Gikk tilslutt, som deg, over til den manuelle.
lille sprelle Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 har brukt den pumpa mye! må ha en klut klar når jeg skal fjerne fra brystet og riste litt så det i "lappen" går ut i flaska, ellers helt fin (prøvde forskjellige på sh) måtte reklamere på brystbiten etter 3,5 mnd, da hadde plasten gått i oppløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå