Gå til innhold

Medela Swing brystpumpe... noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en slik en for halvannen mnd siden. Nå begynner vakumet å bli dårlig, og den slipper ikke ned melka uten at jeg "slipper opp" vakuumet ved å ta bort puppen. Det drypper litt liksom, men melka blir liggende i overgangen. Noen andre som har hatt problemer med dette?

Jeg opplever nå at avent manuell pumpa mi fungerer mye bedre... tenkter å dra innom butikken og klage på den elektriske fra medela, men tenkte å høre her først om andre også har hatt problemer med den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg har brukt min medela swing mye i det siste, men den fungerer like godt som før. Er kjempefornøyd. Dette går på garantien din.

Skrevet

Har også hatt den pumpa, sleit ut 2 stk. og fikk ny på garanti begge gangene. Lønner seg nok å kjøpe en skikkelig monster av en pumpe m "stor motor"om du pumper mye. Gikk tilslutt, som deg, over til den manuelle.

Skrevet

har brukt den pumpa mye!

må ha en klut klar når jeg skal fjerne fra brystet og riste litt så det i "lappen" går ut i flaska, ellers helt fin

(prøvde forskjellige på sh)

måtte reklamere på brystbiten etter 3,5 mnd, da hadde plasten gått i oppløsning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...