Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Brukte 75/80b før jeg ble gravid.. Når bruker jeg 80d ... Hjelpes.. Snart halveis.. Hvor skal dette ende.. Ikke lagt på meg så voldsomt mye heller.. Ble puppene deres større med nr 2. ?? Jeg stoppet på e cup med førstemann når jeg da hadde melkespreng..
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 He he, nyt det! Jeg brukte 75d før jeg ble gravid og nå etter ni mnd med amming er de, HYYYYYYYYYL, borte. Det er ikke tull altså, det er jo ikke noe igjen. Hvor skal dette ende? GRIN.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg savner mine små pupper jeg da.. hehe.. Om jeg noen gang skal ta og fikse på puppene så er liten c cup det meste som skal inn i denne kroppen... =) Av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid syntes det har vært ganske fint med små pupper.. hehe..
lionkittens Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde 70 b da jeg ble gravid- husker ikke hva jeg hadde under graviditeten men rett efter brukte jeg 75 DD og nå har jeg 75 D (4 år senere) men er på "slankern" så tenker at jeg kommer ned i bh str og . Og da jeg var 70 B ønsket jeg store boobs ,- nå er de ett ork og til plage ved kleskjøp - må sy inn alle klær for passer de over puppene så er de for store ellers :/
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 jeg kan godt ha små pupper jeg, men de må jo ikke bli så forbaska slappe! Arg....
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Brukte 75 E/F da jeg blei gravid, minst F da jeg var gravid med førstemann, og melka kom så blei de j**** store. Fant ingen BH-er som passa, antar at cup-størrelsen var i eller j. Så blei jeg jo gravid og melken forsvant, puppene var da H-cup hele andregraviditeten. Igjen større enn det da melka kom, men tror ikke jeg blei større med andremann enn første. Gikk så ned til 75G/H da jeg var ferdig med amminga. Over et halvt år siden ammeslutt nå, og ikke har de blitt mindre!:-/ Og ikke skyldes dette vektoppgang fordi jeg veier jo mindre nå enn da jeg blei gravid med første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå