Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere på dagene? tenker at jeg aktiviserer, leker og leser for lite for mitt barn. leser nok for mye på alle slags nettsider om hvor mye og hvilke leker han trenger for å utvikle alle sansene, hva slags bøker vi bør lese osv osv OSV...tenker nesten jeg er en dårlig mamma som ikke alltid sitter på gulvet sammen med mini, ikke leser i en bok hver dag, ikke tar han opp med en gang han gråter, ikke øver på å gå mye og heller ikke kjøper nye leker veldig ofte...huffa meg. flere som har det slik?? ;-)

Skrevet

Jeg har en gutt på ni måneder. Kan si med en gang at det ikke er noe vits i å lese for han; spiser på alt han kommer over! Han er mer interessert i ledninger, mobiler, fjernkontroller og pappas snusboks. Han er ikke så veldig interessert i lekene sine for tiden. Han synes det er litt spennende med ball og en plastikkbil vi akkurat har kjøpt. Ellers har vi kjøpt gåvogn som han er litt interessert i (tenker nok interessen blir større etter hvert som han blir mer stødig oppreist). Han stortrives med å være ute i vogna og titte på alt og alle. Tenker ofte som deg jeg også! Ikke så lett å være førstegangs og kun ville det beste for barnet sitt ;)

Skrevet

Signerer terilus - er som å lese om min gutt.. alt annet enn leker er spennnende, tar jeg frem en bok,skal han på død og liv ta den og spise på den, setter jeg meg ned på gulvet med han, skal han krabbe over meg å få tak i det som eventuelt befinner seg bak meg eller finne ett egnet sted for å reise seg opp. Så her lever lillegutt dagene på gulvet hvor han utforsker det han får lov å utforske inniblant mat og soving, kos og ut av huset turer. Han er rett og slett lite interessert i det jeg prøver å "foreslå" for å si det sånn. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...