Gå til innhold

jeg er ny i mai-gruppa!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei arianna :) velkommen i klubben :)

jeg har termin 14 mai :) så vi to er nesten likt da :)det er 3 gang for meg :) Har to gutter fra før og nå var jeg på ul privat og det var visst en jente :)

hvordan er formen din ?

hvor er du fra :)?

alder osv :)??

jeg er 26 år , gift

Hei og velkommen!

Tror selv jeg har termin 12. mai, men er litt usikker. Får vite mer på ordinær UL den 10 desember.

For min del er jeg litt glad man går gravid i 9 måneder og at det er noen måneder igjen til mai 2009. Synes det er mye nytt å sette seg inn i, med økonomi (er nyutdannet og kommer meg akkurat innefor grensene til NAV slik at jeg får mammapermisjon - vi må pusse opp leiligheten - etc.etc.)

Mannen min derimot går og tripper og skulle ønske jeg fødte i dag om mulig.

Hehe. At det blir et ønsket barn er det iallefall ingen tvil om!

takk for det:)

formen min er veldig fin nå:) etter at jeg passerte 12.-13. uke ble formen bra, før det var jeg ganske så kvalmen og helt utrolig trøtt og sliten! herligt nå når formen er bra:)

jeg er 23 år fra Haugesund:)

er forlovet:)

hvordan har formen din vært i dette svangerskapet så langt da?

Annonse

å heldigen deg har fått datoen for ultralyd, jeg gleder meg sånn til å få vite når vi skal der- venter på brevet i posten hveer dag nå!!

kan jo kanskje være greit med 9 måneder å forberede seg på, selv om jeg for min del er klar som et egg! (ikke at jeg har kjøpt noe utstyr enda men, hehe)

Jeg drømte i går natt at babyen var kommet og at jeg koste med den og ammet å gikkk tur osv- ble såååå sur når jeg våkna og skjønnte at det er 6 måneder til...leeeenge!! hehehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...