2.gangs Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Vi hadde nattavvenning da han var 7 måneder, og klarte å kutte ut måltidet 01.30 og ga mat ca 05.30. Men nå har det sklidd litt ut. Hvis han våkner på natta, så nytter det ikke å gi han vann, selv om han drikker masse vann på dagen. Da hyler han bare mer. Hvis vi går inn til han og trøster og prøver å få han til å sove, så skriker han enda mer. Vi holdt lenge på regelen om at han ikke skulle få mat før halv seks, men etter å ha holdt på en måned og sett at han kunne skriker opptil to timer på natta før han fikk mat halv seks, så begynte vi litt etter litt å gi mat litt før halv seks. Nå våkner han alt fra kl tre til kl fem. Begynner å bli sliten av å ikke vite når han våkner, for jeg må jo opp. Han har også flere tenner, så melk er jo ikke noe særlig da. Noen forslag på hva vi kan gjøre for å få han til å sove til feks 6? Noen triks for å få han til å slappe av på natta? Han bruker ikke smokk, og de to kosedyrene i senga hans leker han bare med. Jeg er ikke fan av skrikekurer, så orker ikke la han skrike seg i søvn.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Har ingen tips, men jeg lurer på akkurat det samme Har en jente på straks 10 mnd. vi skal prøve å avvenne i natt :s Gruer meg veldig for hun bruker ikke smokk så jeg har ikke det "trikset" å roe henne ned med... Håper noen kommer med noen gode tips Lykke til forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå