øynesomtinntallerkner Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvordan går det med dere? Klarer dere vente?? Jeg testet på dag 10(i dag) og mener jeg bestemt så en supersvak strek. Men det er jo utvilsomt innbildning! Nå skal jeg prøve å vente tålmodig til torsdagen. Jeg er så sinnssvakt trøtt at det er nødt å være noe muffens her, herlighet å spent jeg er egentlig. Manner meg opp til nedturen, men klarer ikke la vær å tenke på meg selv som flerbarnsmor om ni mnd. Jaja skal ta skuffelsen som en mann:) Og hive meg på nytt forsøk umiddelbart om dette er gått i vasken.
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg hiver meg på her jeg selv om jeg har allerede fortalt det...men en god ting kan ikke fortelles for ofte....selv om jeg ikke tror på det ennå (har tatt tre tester men....) Testet positivt dag 10, 11 og 13 :-) Blodprøve i dag og får svar senere i dag. Så ja, positiv på meg
Sarah70-har 2 gull Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hei igjen, d. nissen - jeg sliter med ventetiden - dag 5 idag. Det "fine" med å få negtiv test på tidlig tidspunkt er at feilmarginen på testene går på å vise negativt - når man likevel egentlig er tidliggravid. Ikke omvendt, har blitt meg fortalt. Jeg krysser fingrene for deg på torsdag!
alber10ne Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hei jenter:! Pos. test i dag på rd 12, JIPPI. Krysser fingrer for dere:)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Gratulerer til dere gravide! Hyggelig lesning! Jeg testet for første gang idag, dag 7. Begrunnelsen for (så) tidlig test er at testen nok ville være negativ, slik at jeg kan forberede meg på nedturen. Skulle den være positiv, kunne jeg fortsette å teste på daglig basis for å glede meg over kryssene (jeg har ansaffet et batteri av tester...) Og ja, den var negativ. Så nå sitter jeg her og prøver å la være å deppe - men hva kan man vente seg når man tester dag 7... Kanskje jeg kan klare å holde meg til helgen før ny test :-/
tomtom:O) Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hei:o)... I dag er det akkurat to uker siden jeg satte inn frysegg. Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle teste, bare vente på evt mens, men måtte krype til korset i ettermiddag og få mannen min til å kjøpe med tester hjem. Grunnen var jo at mens ikke hadde dukket opp og at jeg kjente ilninger i brystene samt denne mens murringen og stølheten i livmoren når jeg løfter eller anstrenger meg noe... Så halv fem i ettermiddag tisset jeg på pinnen. Etter noen sekunder kom en ekstra rød strek til syne... Nå var den riktignok ganske svak på farge, men likevel; den var der. Så nå har vi hatt en liten feiring her i heimen med is og sjokoladepudding med vaniljesaus... krysser fortsatt fingrene for at streken er sterkere i morgen tidlig da:O)! Men ett lite hurra må jeg få rope:O)!!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 åå så hyggelig ) lykke til med den lille spiren )
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Føler bare jeg ville si til deg at jeg og var en tidligtester;) Men det var først på morgenen rugedag 8 at jeg så en svaaaak strek.. quick respons.. på rd 9 m digital clearblue lyste det gravid,og hver dag fremover ble den røde streken bare sterkere og sterkere.. så ikke fortvil allerede på rd 7 )) Lykke til med ny test i morra,som jeg regner med du kommer til å ta.. hehe...
Sarah70-har 2 gull Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Ha-ha! Følte meg tatt med buksa nede da jeg leste siste setningen din...! Sitter her og ruger for harde livet og teller timer til morgenurin og test dag 8! Om jeg skal skaffe meg en annen hobby? Hm, kanskje det! :-D Kult å høre om din graviditet - gratulerer!
øynesomtinntallerkner Skrevet 25. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2008 Ja her var det jubel og glede:) Jeg har ikke testet siden dag 10, tør rett og slett ikke. Kjenner kjempemenssmerter og menssymptomer, aldeles oppblåst i magen i kveld. Jeg burde teste i morgen på dag 13 men har brukt opp de usle to testene jeg kjøpte på tulletesting altfor tidlig. Det er jo kanonbra med dere som har fått positiv, og den negative på rugedag 7 eller 8 bryr vi oss ikke om, det var for tidlig likevel:) Skal snart legge meg og kjenne på alle de ekle tegnene på mensen. Som jeg jo egentlig VET er vanlig hvis en er gravid men det tør jeg som sagt ikke håpe på.... Akk ja....underbevisstheten min har alledere tatt fødselspermisjon, ser for meg et år i frihet fra jobb og mas...
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Hei hei alle sammen Testet i går, da var det 13 dg siden innsetting og den var helt klart positiv, tok en test på søndag også bare for å forbrede meg på nedturen, men nei da, jeg er GRAVID:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 26. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer laban:) De kan sine saker i porsgrunn ja! Jeg måtte gå hjem fra jobb i dag, var så svimmel og uvel. Kjøpte en test på hjemveien, tok den når jeg kom hjem, altså ikke morgenurin. Det kom en svak strek:)dag 13 i dag. JIIIIPPPIII.... ( kan ikke helt tro det enda siden streken var svak, men er jo litt oppstemt ja)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Hei, jenter - 2 gravide-meldinger her siden sist jeg kikket! Gratulerer til dere!! d.nissen: så veldig, veldig kult med strek, om enn svak - er den litt tydeligere enn sist? Da går det riktig vei! 2xgravid på 1 forsøk! Det kvalifiserer for besøk av Norge Rundt!? Jeg våknet tidlig, tidlig, ved 05 tiden, lå på ank og ventet på at klokka skulle ringe så jeg kunne teste. Det resulterte i forsovelse, hopp i dusj kl. 0745, effektivt stell og mat for minstemann, løp til barnehagen - kun 2 kvartaler - med sekk og veske på snei. Midt i dagens første møte husket jeg med skrekk at jeg kun har mascara på ett øye (sminket meg mens ungen spiste, gullet veltet mammas juiceglass) - hadde ingen mascara med men fikk vasket av med vann og papir i første pause. Børstet på litt ekstra rouge (har i kontorskuffen) for ikke å se sykelig ut, en ting er fargeløse øyne i juli-sol, men i grått novemberlys....! Altså ingen test på meg idag - men imorgen, imorgen..!
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Hei alle Gratulerer til alle som har testa positivt denne uka!!!!!!!!!!! )) Jeg er sååååå misunnelig, vet akkurat hvor stort dette er og hvor mye spennende dere har i vente. Nyt svangerskapet, tida går fort. Jeg testa negativt på dag 10, 11 og 12, og nå er mensen kommet for fullt ( Men vi skal ha fryseforsøk i januar alt, så da er det nytt håp, nytt mot og nytt år Guttene mine ble til ved fryseforsøk, så kanskje det er det som er tingen min Uansett, tillykke med svangerskapet alle sammen. Klem fra
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 Så morro d.nissen, helt klart at de kan sine saker i Porsgrunn. Vet ikke hvor mange tester jeg har tatt nå, men det er så godt å se de to strekene. På legekontoret fikk de kun en svak svak strek, men på mine hjemme så var de klare og tydlige:) Sliter allerede med morgenkvalme eller rettere sagt døgnkvalme he he. Det startet tidlig med første mann også, så jeg kjente i helga at noe var på gang he he. Til alle gravide, gratulerer så masse. Til dere som ikke lyktes denne gangen, sender dere masse masse babystøv:)
lizz75 Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Hei alle sammen:) Gratulerer alle som har fått positiv test, mange gode nyheter her no, men kan vel ikkje klaffe for alle. Eg har faktisk ikkje testet men fekk mens for fullt ein dag før test dag. Klarte faktisk å vente så lenge, har ikkje hatt nokon symptomer så skjønte det egentlig.Er veldig skuffa no, er slitsomt dette. Men det blir nok fryse forsøk på nyåret viss de tre gull egga klarer seg gjennom tininga, snakkes igjen da Linemor:) kos dere med spiren folkens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå