Gå til innhold

Har siden fødselen hatt så vondt i korsryggen, og det stråler frem til magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har det slik? Til tider kan jeg ikke gå eller løfte jenta mi.. Har ikke råd til å gå til legen, og de gangene jeg har ringt har de avvist meg med at det er ikke alvorlig nok.... Skal snart i praksis på sykehjem, litt dumt å klage på vondter i et slikt, selvvalgt, studie...

Skrevet

Tren, tren, tren :)

Er mange (sier ikke at du gjør det altså!) som ikke er flinke nok til å trene ryggen, noe som er superviktig nå som det blir mye bæring og til tider alternative løft. Man kan også oppleve det som vondt i ryggen dersom magen ikke er sterk nok. Sier ikke at det er det korrekte svaret for deg altså, men kjenner meg igjen i beskrivelsen over, og det har blitt MYE bedre med trening! Under graviditeten endret tyngdepunktet seg, og noen av oss ble ganske så tunge. Dvs det har vært en stor belastning for kroppen -> tren :)

Skrevet

Da er jeg i hvertfall på rett spor:) Har aldri vært i no spes form, selv om jeg bruker beina om jeg skal noen steder. Men nå har jeg virkelig begynt å tenke på verdien av å ha en kropp som tåler påkjenninger osv. Om jeg ikke er på god vei, så er jeg ihvertfall på vei!

Takk for svar!

Var bare engstelig siden magesmertene sitter så langt nede, men er jo stor logikk i det du sier!

Skrevet

Jepp har har det sånn jeg også men har også hatt intense smerter rundt skulderbladene. Legen hjelper det ikke å gå til bare masse smertestillende og ikke intr i å prøve å finne orsak=0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...