Gå til innhold

Hun krabber enda ikke. Får følelsen av at alle andre sine på denne alderen gjør det.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvor gammel jenta di er, men gutten min er 8 mnd og hverken åler eller krabber ennå. Prøver å komme seg opp i krabbestilling, men armene er liksom ikke helt med på det ;))

Stresser ikke med det, det kommer etterhvert :)

Men jeg skjønner at du tenker som du gjør.. Rundt oss er det en del unger som er tidlig ute/jevnaldrende -med gutten vår, som krabber og reiser seg oppetter ting..

Alle utvikler seg i forskjellig tempo, og plutselig er det deres tur :))

Hei!

Jenta mi krabber ikke, bare åler seg! Skjønner og at du tenker sånn, men dette er min andre og jeg var også sånn me første (tenkte fort at hu var treg eller at noe kunne være "galt"). Nå syns jeg bare d er bra at hun er baby lengst mulig og nyter d så godt jeg kan, de blir jo så altfor fort store. Er ikke alle som krabber heller og normalen er ganske vid. Siden hun ikke er mer enn rundt 8 mnd er hun under d som er gjennomsnittet også ( mener d er 9mnd)!

Ikke tenk på d du, og kos deg så mye du kan. Når de begynner å komme seg rundt på egenhånd og reise seg begynner "nei-perioden" og d gjør ikke noe at den ikke kommer tidligst mulig;o)

Ikke noe å bekymre seg for. Jenta mi krabber heller ikke enda, men åler i full fart over hele leiligheten. Hun reiser seg opp og går langs bordkanten o.l. så jeg er ikke bekymret for at hun skal være "treg". Helsesøsteren sa til meg at noen barn ikke krabbet før de var rundt 1 år og at det er like normalt som å begynne å krabbe når man er 6 mnd. =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...