Linchen Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei hei! Jeg så at du hadde svart meg på et spørsmål (om eksem rundt munnen). Jeg er ikke inne så mye her lenger, men måtte smile litt, for jeg husker så godt nicket ditt - det er så morsomt ord! Hva betyr det, egentlig? Og - hurra for dere som skal gifte dere!!! Måtte jo klikke på nicket ditt, så da så jeg det. Jada, jeg er nysgjerrig:)
*Rutletutt* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei hei - husker deg også) Nicket mitt har jeg valgt fordi det er samboers "kosenavn" på meg, he he:o) Ja, vi skal endelig gifte oss:o) (etter nesten 13 år sammen...) Det gleder jeg meg masse til! Hvordan går det med eksemen? Milla er rimelig plaget nå i kulden, ser jeg:o( Smører og smører, men hun har blitt ganske tørr...må vel finne en fetere krem tror jeg. Har brukt A-derma sin Exomega (den grønne), og den bruker å holde til vanlig - mne vet de har en blå i samme merke som er litt fetere, så tenkte jeg skulle prøve den.
Linchen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Så koselig kosenavn - jeg er en fan av ord, har tenkt å lage meg en liten bok med ord jeg liker!) Bryllup er stas. Vi har vært gift i over 10 år nå, det kan anbefales, ja he he. Eksemet går litt opp og ned. Vi skal prøve å kutte ut melk en periode. Synes nemlig han er verre etter en dag i barnehagen, mens han blir bedre i helgene. Vi prøver nemlig å begrense melkeinntaket her hjemme - han eeelsker melk. Men spiser litt lite, mye mer stas å bælme innpå med melk. Det KAN jo være årsaken... Får prøve ut noen av de kremene du nevner, verdt et forsøk. Ellers har vi hatt en fin-fin runde med oppkast her i heimen - blæ. Hadde han hjemme fra barnehagen på fredag for å kose oss sammen, men dagen startet med oppkast, stakkars. Det siste han gjorde før han sovnet allerede klokka 17.30 var å fylle bhen min med bollespy he he he. Du verden så mye rart man opplever som mor! Og i natt har mor selv ligget over bøtta. Fy og fy så ekkelt. Håper dere holder dere friske!
*Rutletutt* Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja, vi trodde det var melk her også - for hun ble alltid verre i løpet av uken i bhg hvor hun fikk kumelk - mens hjemme i helgene får hun bare vann og pupp - men blodprøvene legen tok for å finne ut om hun reagerte på bla melk og gluten slo ikke ut - så da er det vel andre ting som gjør det (heldigvis...for melke-eller glutenallergi hadde vært kjipe greier)Jeg tror bare hun er sensitiv for ytre påvirkning, som kulde ol - merker godt at det har blitt verre nå i kulden. I bhg er hun jo mer ute enn hjemme, så det er jo sannsynlig. Uff, omgangssyken er det verste! Håper dere blir friske snart!
Linchen Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Ja, det aner meg at det rett og slett er kulda, ja. Men vi får se. Var det en allergiprøve hun tok, for andre ting også? Er en god del bedre. Men skal på julebord i kveld - veit ikke om jeg er heeelt klar for det. Eneste middag jeg har spist siden søndag er pannekaker, og det blir vel kraftigere kost i kveld. Er i komiteen, så må vel være med, pynte ordne rydde fikse... Trøøøøøøtt! God fredag!)
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Hun ble testet for gluten, melkesukker og sitrus...tror jeg det var... Kos deg på julebord da - håper du holder ut;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå