power puff Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Gutten min får vann på flaske når han spiser grøt. Han er 6 mnd og jeg lurer på hvor lenge det er vanlig og koke vannet til disse små? Når begynte dere og gi vann rett fra springen?
maiprinsen Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 hs sa til meg at det er vanlig å koke frem til 6mnd, men må si at jeg koker fortsatt. Jeg er litt usikker, eller gammel vane er vond å vende etter en varm sommer i år. ;-D De sier som sagt etter 6mnd, er bare jeg som må slutte å koke det.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 jeg har ikke kokt vannet etter hun ble 5mnd. siden vannet her i kommunen er kjempe bra.
Marsipan❤grisen Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg har heller ikke kokt vannet, siden snuppa ble 5 mnd. For å være ærlig, så har jeg ikke tenkt tanken på at jeg må koke det, når hun er blitt så stor. Det har iallefal gått bra uten å koke det.
Labambie Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Her er det litt farlig å anbefale den ene eller andre veien.. Du må ringe din helsestasjon å høre hva kommunelegen i din kommune sier. Her i kommunen kunne vi slutte å koke ved 6 mnd's alder, mens i nabokommunen må de koke til 12 mnd.
2 hjertegull :) Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Enig med Labambie her.. Hvis vi sier at du kan slutte når babyen er 6 mnd, så kan det hende du egentli bør koke det til h*n er 10 mnd, og du kan risikere at babyen blir syk, og det er jo ikke no vits i.. Nei, ring helsestasjonen og hør med dem hva kommunelegen sier..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Helsesøster sa til meg at når han er 6 mnd trenger ikke vannet kokes lengre...deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå