Gå til innhold

deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er et ork. Etter at jeg ble gravid syns jeg dagene er tunge. Før trente jeg mye,det er det artigste og beste jeg vet.Nå kan jeg ikke trene siden jeg får vondt og har lavt blodtrykk-Kjeder meg så,har ingen jobb så dagene blir så lange.

Har lagt på meg masse selv om jeg spiser sundt. og liker ikke kroppen min. orker ikke ha sex. Folk komenterer kroppen min.Har blitt kalt tjukka. Ingen som har sagt at jeg er fin som gravid. Bare at jeg er blitt så svær

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som om jeg hadde skrevet det selv...

Pleide ogsaa aa trene mye men det gaar jo ikke naa. Fikk sjokk da jeg fant ut at jeg har gaatt opp mer enn 12 kilo og jeg har jul og tre maaneder igjen fremdeles! Jeg har heller ikke jobb og finner det frustrerende, saerlig de foerste maanedene. Det kan hjelpe aa sette seg smaa maal hver dag. Selv om det bare er aa sette paa vaskemaskinen eller aa handle mat. Proev ogsaa aa tilgi det selv for aa ikke trene. Jeg synes dette er vanskelig, men det som har hjulpet meg er aa slaa opp "baby week x" i google og se paa bildene av for tidligfoedte. Det har hjulpet meg til aa innse hvor viktig det er aa la barnet vaere trygt inne i magen saa lenge som mulig. Og at det aa ikke overanstrenge seg derfor er aa anbefale.

Uff, jeg er enig at det er en fael foelelse aa ikke vaere paa sitt beste. Jeg unngaar sosiale situasjoner og aa gaa ut pga hvordan jeg ser ut. Selv gruer jeg meg til aa komme hjem til jul og faa alle fett-kommentarene. Vi faar bare staalsette oss! Hvis man ammer skal det hjelpe med vekten etterpaa - det kan jo vaere en liten troest:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...