Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bra tips om hvor man kan bestille fine kalendere? Pris teller også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp lagd selv =)

sjekket først fotoknudsen, veldig fine men dyr over 240 for en..

sjekket libero.no og der kostet en 140 kroner.

sjekket foto.com og der kostet de fra 28 kroner og oppover..

kjøpte fra libero.no.. fornøyd =)

Skrevet

Fant en side som sa at japanphoto.no var de billigeste. Man laster ned et program og så lager man kalenderene der. Jeg har gjort det og er kjempefornøyd!

Skrevet

www.snapfish.com har tilbudskode på fotokalendere nå, 50% rabatt med den. Nettopp bestilt 6 kalendere derfra til den nette sum av 540 kr inkl frakt :)

Skrevet

vimssa, brukte du både liggende og stående bilder i kalenderen? Ser på enkelte plasser anbefaler de kun liggende. Er det det samme på japan foto?

Skrevet

noen som har prøvd allfoto.no?

Skrevet

Sjekket på nettet at Elite Foto kom best ut - koster 199 kr pr stk.

Har bestilt derfra og er veldig fornøyd.

Skrevet

Nfoto kanskje?:) ej bestilte der og vart ganske fornøyd, men husker ikke hva jeg betalte

Skrevet

Jeg brukte allfoto.no til å lage fotobok. Det ble kjempebra. Veldig fornøyd. Vurderer å prøve de når jeg skal lage kalender nå, evt. japanfoto.no

Skrevet

Har bestilt fra japanfoto. ble ikke fornøyd. Bildene er mye mørkere enn de er på vår datamaskin, og selve kalenderene var ikke slik jeg forestilte meg det. Bestilte "bordkalender", med papp som er for myk til at den holder seg oppe... grrr.

Skrevet

www.vistaprint.no har mange forskjellige layouts, er rimelige og bra! Tror de har masse tilbud på julekort også nå;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...