kruta78 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 noen bra tips til hvor det er bra å bestille fotokalendere? Utseende og pris teller:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg har laget mine på fotoknudsen. Flere design å velge mellom, enkelt å lage, og prisen blir ikke så ille om man bestiller tre eller flere. Kjempefornøyd! :-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 nfoto.no - men det er ikke reduksjon i pris om du velger flere like... :S
Mamma med spire Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Vistaprint.no! Der koster hver kalender 99kr, å ifølge mailen de sendte meg så får man en kalender gratis å det er fri frakt akkurat nå.. Det er også veldig mye forskjellig design å velge mellom! Har ikke bestilt fra dem før så vet ikke helt hvordan "de er", men har registrert meg der siden jeg vurderer å kjøpe fotokalendere selv å det er den billigste jeg har funnet. Det blir jo fort litt dyrt om man skal ha 7-8 kalendere så..
tmr84 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Vi brukte nfoto og ble kjempe fornøyde;0)
Manoka Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Men må du ikke betale toll hvis du bestiller for mer enn 200 kr? Eller har du bestilt bare 3 kalendere?
kruta78 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 takk for svar. Noen som har prøvd allfoto? Ang. toll, så er det ofte at de deler opp bestillingen for at hver pakke skal inneholde for mindre enn 200kr i verdi. Vet ikke om det blir gjort her, men gjelder iallefall for linseleverandører, toalett artikler o.l som man bestiller fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå