Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det greit å ta i bruk vippestol (baby bjørn( jeg er litt skeptisk å gjøre det enda siden han bare er 2 uker, men ser absolutt behovet for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja i små perioder går det helt fint. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan legge ryggen ned på den, men de sitter jo i bilsetet, så da går det nok fint i vippestolen også. Tok i bruk vår vippestol også veldig tidlig, lillegutt elsket den, men her kunne vi legge ryggen så og si helt ned.

Skrevet

kan bruke babybjørn sin i små perioder. vi har den også og brukte litt innimellom på det nederste hakket når hun var så liten.

Skrevet

vi begynte å bruke baby bjørn vippestol veldig tidlig. De er jo så godt formet så det er jo mindre belastning på ryggen i den enn i en bilstol. Vippestolen er jo genial når jeg skal dusje eller lignende :)

Skrevet

Godt å høre, det begynner å bli litt slitsomt allerede å aldri ha en hånd fri. Sofaen er liksom ikke trygg nok for å legge han fra meg.

Baby bjørn kan legges helt ned etter hva jeg har skjønt så da satser jeg på den! :)

Skrevet

jeg kjøpte en fra firsher price jeg. den kan legges helt ned, så den har han sovet mye i :)

Men de som ikke er så flate kan man sitte en liten stund i, halvtime går nok bra:)

Skrevet

Nei, den kan ikke legges helt ned. Men den er konstruert slik at den allikevel kan brukes fra fødselen av på det nederste hakket.

Det er pga måten den er formet ut på bak i rompa og ryggen.

Jeg bruker den fremdeles til jenta mi på 10 mnd, og vi har elsket den veldig!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...