EndeligMamma!! Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvordan er dette med festesmerter igjen? Når kan man evt kjenne det? Satte inn 2 egg på torsdag, og i dag har jeg flere ganger kjent at det har hogd til på begge sider. Er dette for tidlig til at det kan være festesmerter?? Setter stooor pris på svar;-))
øynesomtinntallerkner Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg kjente også samme som deg, men husker ikke helt hvilken dag etter innsett.Det er ikke for tidlig tror jeg, fester de seg ikke 3-8 dager etter innsett? Det var veldig rart, det jeg kjente, først på den ene siden og så etter et halvt døgn cirka så var det en annen plass. Fikk også inn to...Du hellige jul å spennende dette er.
EndeligMamma!! Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Ja du snakker om spenning, ja!! Ser du har kommet litt lenger i rugetida enn meg. Du får ha masse lykke til på torsdag, krysser fingrene for deg!!
indianeren Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Så spennende. Jeg satt også inn på torsdag og har sånn lignende festesmerter. I tillegg har jeg vært en del kvalm og kastet opp litt hver dag.......
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg har også hatt festesmerter fra ca 3 dager etter innsetting. Så det er nok riktig du. På forrige IVF forsøk, hvor jeg ble gravid - men spontanaborterte- hadde jeg også slike festesmerter som jeg har hatt denne gangen. Så vi får krysse fingrene for at det går vår vei denne gangen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå