Gå til innhold

en liten julegave til barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har lyst til å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen rundt juletiden.. men jeg veit ikke helt hva vi skal gi!

tenkte et julekort pluss noe i tillegg..

hva med en liten kurv med litt frukt og litt godt..?

engang fikk vi en hel haug med tørkepapir i barnehagen jeg jobbet i så vi slapp å bruke doruller på barna.

vi ble jo veldig glade for det men det er jo kanskje litt opp og ned fra bhg til bhg..

Skrevet

Syns forslaget med kurv med frukt og godt hørtes ut som en god ide!

Skrevet

Mener du til hver av de ansatte, eller som de får felles?

Lurer egentlig på dette selv. Når jeg ser noe fint som ikke koster allverden hender det at jeg kjøper det - så har jeg en liten samling av vertinnegaver/småoppmerksomheter. Siste innkjøp var noen fine skjeer - sånne lange som ender i en form på toppen(stjerne, juletre, nisse..) og noen store pene fyrstikkesker (hvite med gullmønster). Lurer på om kanskje noe av dette kan gis til de ansatte?

Hvilke av de ansatte gir dere til? Alle? Primærkontakten? Hva med de som jobber annenhver uke(hos oss er det to som bytter på)?

Oj, så store problemer jeg har he he he.

Skrevet

hehe.. hos oss er det oxo noen som jobber en dag og noen en annen.. jeg løste problemet med å gi samlet julegave til alle ansatte på avd til emilie.

så det blir en gave her hvertfall.. =)

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe en stor twist-pose som de ansatte kan ha på pauserommet og kose seg med. Så slipper vi problemet med hvem vi skal gi til -er jo så mange som jobber der!

Syns forøvrig at fruktkurv også var en veldig god idè!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...