Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Den ble sendt til kjæresten min som jobber i Darfur. Men den blir altså sendt til en postboks i England først, før den blir tatt med på fly derfra. Jeg kan ikke skrive avsender på, det er ikke trygt. Hans navn blir skrevet med koder. Noen som vet om den kan etterlyses på noen måte?
bomsa Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Nei, det er ikke sporing på brevpost. Kun på pakker og rekomanderte sendinger. Men det kan etterlyses. Da må du gå til posten for å etterlyse brevet. Sjansene for at brevet blir funnet er små, men de prøver sitt beste å finne brevet. For hvis brevet er stoppet i enellerannen toll pga innhold, så kan det jo ikke sendes tilbake siden det ikke står avsender på det. Du kan kanskje finne mer informasjon på www.posten.no
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Merkelig om det skal bli stoppet her eller i England da. Pakken hadde ingen økonomisk verdi, den inneholdt mitt undertøy og en trøye + et kort. Men den hadde stor verdi for mottakeren:-( Jeg får prøve å etterlyse den da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå