mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg gitt lillegutt grøt fra Hipp i tre uker om kvelden, og plutselig vil han ikke ha mer. veldig rart! Prøvde istedet med litt fruktpure og grønnsakspure, som han omtrent brakk seg av..hmm.. Dette lover ikke bra. Når gir dere andre det måltidet. På kvelden? Etter melk? Hmm...har jo ei jente fra før, men har visst glemt det!
snaijka Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 min lille gutt får sin grøt på kvelden (samt et lite grøtmåltid på formiddagen). han får grøt og melk litt om hverandre egentlig..dvs..samtidig! han sitter i vippestolen, og der spiser han grøt og drikker mme han vil alltid ha litt melk først, så får han en del skjeer med grøt, så melk igjen, så grøt osv.. avslutter alltid med sist rest av melka da, med kos i armkroken
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Frøkna her åpner munnen bedre om det er litt sviskepure på skjea også...Den er jo veldig god! Fordelen med det er jo at jeg ikke trenger å bruke malt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå