Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei, jeg trenger noen råd fra dere litt mer erfarne. Jeg har en baby på 8 uker. Har til nå brukt SleepyWrap en del,og er veldig fornøyd med den. Men, den tar ganske lang tid å få på seg, så bruker den kun hjemme. Jeg har også fått en BB Sling (uelastisk sjal med "spenne/festeringer") som ser ut til å være mye enklere å henge på seg. Problemet er bare at jeg absolutt ikke får det til. Jeg ser på bildene i bruksanvisningen, men det funker bare ikke når jeg prøver å putte lilletrollet oppi sjalet. Han blir ikke liggende noe bra så jeg må bare plukke ham ut igjen. Skal snart ut å fly utenlands, og da hadde det vært genialt å bruke dette, iom at vognen blir sendt med bagasjen.
Nenya^juni2010 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Heisann.. Har svart deg på bæredebatten:)
NinaCath Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Gå inn på www.tettinntil.no og se etter en bærehjelper i nærheten av deg. Hun kan hjelpe. Dessuten ligger det mange instruksjonsbilder/videoer der inne som kan være til hjelp. God ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå