Stolt mamma! Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Er dere flinke til å ta knipeøvelsene?? Jeg var flink de første 2 ukene - etter det har jeg "glemt" de helt ut....
Isla verde Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Huff ja, jeg er også litt slapp på å ta de. Men jeg kjenner veldig godt når jeg trener total (timer med litt mye hopp på Elixia) at jeg godt kunne trent litt mer. Og i sommer da jeg hoppet på trampoline fikk jeg også en liten påminnelse.
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Aldri vært flink dessverre
Edelweis Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 haha, jeg merket det også på trampolina:P men prøvde å holde igjenn strålen når jeg var på do en dag her, menneh,,, det klarte jeg ikke... men da var jeg enormt tissetrengt også da, må vel prøve flere ganger.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Har vært helt elendig jeg også... det straffer seg..
Stolt mamma! Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Off!!! Eg må vel bare begynne!!!! Et litt mer intimt spørsmål..... Merker mennene deres stor forskjell når dere har sex??
NrToKomIJuli Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Dette er viktig jenter. Knip når dere ser på TV eller kjører bil. Mens dere lager mat, eller ligger i sengen og skal sovne for kvelden. Det er viktig å ta øvelsene både stående, sittende og liggende. Da får dere tak i forskjellige deler, og det hjelper mer. Som en ekstra øvelse for å styrke bekkenbunnen er det veldig lurt å trekke navlen inn mot ryggmargen. Dette gjør dere mens dere ligger på ryggen, eller når dere står på alle fire på golvet. Pust godt ut, og trekk navlen inn. Dette hjelper på magemuskler som ikke blir trent med sit-ups. Også blir bekkenbunnen veldig glad og fornøyd ;-) Dette er fort gjort å glemme slikt, men det er jammen viktig. Hvor gøy er det å gå og små-skvette når vi blir gamle?? Uff. KNIP!!!!!!!!!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå