Gå til innhold

dere som gir barnet frukt purre...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid brukte dere for og venne på barnet smaken og det likte det?

jeg har gitt jenta mi samme smaken i 8 dager nå ett par skjeier 2 ganger om dagen.. men hun blir ikke akkurat overlykkelig når hun får det... lurer på om jeg skal prøve en annen smak? eller om jeg bare bør forsette så hu venner seg med den smaken... bruker eple og pære fra hipp:)

Skrevet

Min likte det fra første stund, så det var ikke noe tilvenning.... Kanskje du kan bytte smak å se om det går bedre?

Skrevet

Adrian liker ikke alle pureene, men han bare elsker Aprikos og pære. Tror du bare må prøve deg frem til hva hun liker rett og slett.

Skrevet

Prøv en annen smak du! Jenta mi gapte stort da hun endelig fikk en hun likte. (Nå som hun er vant til fruktsmaken går det meste ned på høikant!) Eple og mango var en fin start her, fra nestlé. Skjærer litt grimaser i starten pga det er mye surere enn den søte melka hun er vandt til, men det går fort over!

Skrevet

Prøv en annen smak, og så kan du heller prøve eple og pære igjen senere. Vet ikke hvor gammel din er, men oftest er de mest "kresne" i starten - tar tid å bli vant til mat. Her likte vesla verken banan eller svisker de første ukene, men nå er det det beste hun vet!

Skrevet

Her har fruktmos gått ned på høykant fra første smaksprøve, så ingen tilvenning har vært nødvendig der. Men potet og brokkoli og sånn er en annen historie..

Skrevet

Jenta mi likte ikke eple og pære puréen i begynnelsen. Eplesmaken er nok litt syrlig. Du må bare prøve deg frem med forskjellige smaker ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...