Gå til innhold

Tempratur på soverommet til de små, når det er minusgrader ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bare 11 grader på Jonas sitt rom idag tidlig, og er litt redd for at det er altfor kaldt. Han ligger godt under dynen, og er god og varm. I pose og med dyne som er festet med dyneklyper så han ikke skal sno seg unna den. Men hendene som er oppforbi er kalde, og noen ganger rød i kinnene. Må vel gjerne finne frem em oljeovn å få det opp i 15 grader i det minste.....

Hva er tempraturen på deres små sitt rom, eller deres eget rom om de enda sover der.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette med temperatur på rommet er så vanskelig... men har ligget på mellom 10 og 13 på rommet vårt. ikke alle netter jeg har opp vinduet for jeg synes det blir så kaldt.. men de har jo bare godt av frisk luft og noen sier de sover bedre av det.

Ellers er det ingen fare at de blir kald på henda (for det skal ingenting til når de er så små sa helsesøster) sålenge resten av kroppen er god og varm.

Skrevet

Tobias har en temperatur på rommet som ligger mellom 14-17 grader. Da har han bomuldspysj.tynn sovepose og dyne på seg. Akkurat passe:)

Skrevet

Frem til forrige uke lå vår lille på vårt rom,med åpent vindu, og der var det is-kaldt!! men han sov godt å var aldri så mye som forkjøla!!!

nå ligger han på eget rom, og vindu er lukka, pga han ligger så nært og jeg vil ikke ha trekk på ham.. Men det er fortsatt kaldt der, ca 10 grader. Det jeg gjør, når det er ekstra kaldt ute, er å ta på ham små votter!

Jeg har ovn med thermostat, så jeg passer på at det ikke blir minusgrader ;-)

trur alle sover mye bedre i kalde rom m mest mulig frisk luft!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...