Gå til innhold

Hvilken trikk til Frogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Frogner i morgen og lurer på hvilken trikk jeg skal ta fra oslo sentrum. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor drar du fra? Trikk nr. 19 går over Briskeby til Majorstua.

Trikk nr. 11 går opp Bogstadveien, bytter til å bli nr. 12, og går deretter til Frogner.

Skrevet

kommer med toget på oslo s, så nærmest mulig der...

Skrevet

Ja, nr. 11 går fra Brugata, ikke langt fra Oslo City.

Tror kanskje 19 går om jernbanetorget.

Hvor på Frogner skal du da?

Skrevet

Fredrik Stangs gate 11 skal jeg. Alerisklinikken... Sett på kartet på trafikanten, men er ikke kjent i den delen av oslo, så jeg vet ikke hvor på frogner det ligger. Tror det ikke er så langt unna kirka.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ta buss til Frogner Kirke? Så går du heller av på national med toget... Buss 31 - går fra stortingsgt. Er det enkleste.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Buss 30 også forresten. Alternativt kan du jo ta trikken, nr. 13 til Skillebekk også gå derfra, men det er etter min mening enda mer tungvint - og litt lenger. I hvert fall ikke om du ikke er småkjent.

Skrevet

Som Siklerotte sier, da er det lettere med bussen:-)

Både 30 og 31 kjører vel forbi der, og den kan du bl. a ta fra Nasjonalteatret, tror jeg.

Da kommer du nærmere enn med trikken.

Skrevet

Ok, det letteste for deg er (om Oslo S er siste stasjon, hvis ikke kan du ta toget til Nasjonalteatret) å ta t-banen fra Oslo S til Nasjonalteatret.

Så går du av der og tar bussen videre til Frogner kirke. Bussen går fra Stortingsgata mellom Nasjonalteatret og gaten ned mot Aker brygge der Saga kino osv. er. Det er parallellgaten til Karl Johans gate mot Aker brygge om du skjønner.

Gå av på Frogner kirke, bussen tar omtrent 7-8 min der. Så er det 3-4 min å gå derfra til klinikken.

Sjekk www.trafikanten.no for rutetabeller.

PS: Når du tar tbanen fra Oslo S, ta en tbane som går vestover. Det er samme hvilken du tar, alle går til Nasjonalteatret. Det tar 2-3 min.

Skrevet

Takk takk for og hjelp! Jeg finner nok frem. Satser nok på å ta buss nr 31 til frogner kirke og det er ikke mange gatene fra. :)

Skrevet

Nei, da kommer du veldig nært. Få minutter å gå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...