Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg vurderer å jobbe deltid mens gutten min er så liten (har for tiden hel ulønnet permisjon). Tenker kanskje å jobbe 50 eller 60 prosent. Dere som jobber deltid; jobber dere hele dager og helt fri andre, eller jobber dere redusert hver dag?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg jobber i butikk og jobber ca 80 %. Men jeg begynner ikke før klokke er 1430 og jobber til klokken er ca 20. Guttungen begynner i barnehagen i morgen, der skal han gå 3 dager i uka. De to andre dagene så er han hos mormor/farmoren sin. Jeg kan levere han i barnehagen når jeg vil så derfor skal jeg levere han i 13 tiden og så henter pappen ham når han er ferdig på jobb, så da bli han hentet ca kl 16. Så til og begynne med så går lillegutt i barnehagen ca 3 timer, 3 dager i uka;) Han er 10 måneder. Dessuten så jobber jeg annenhver lørdag, men pappen har fri i helgene så da trenger vi ikke barnevakt;)
betty74 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber 65%. Har fri en dag i uken og ellers litt kortere dager. Hvis jeg hadde jobbet 50-60% ville jeg iallefall satset på å ha en dag hjemme, ved 50% kanskje to...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 troika: når ser du sønnen din da, hvis han er i bhg/hos dagmamma på dagen og du jobber om kvelden + annenhver lørdag?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 På formiddagen vel, leverer jo ikke før kl 13 og når mormor/farmor passer så har de jo hele dagen frem til hun begynner på jobb.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 jeg leverer han jo ikke i barnehagen før kl 13...Så jeg har hele formiddagen med ham;). Dessuten er barnehagen rett nedi gata der vi bor så tusler bare ned med han når jeg skal ta bussen til jobb!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå