Gå til innhold

Jobbe deltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å jobbe deltid mens gutten min er så liten (har for tiden hel ulønnet permisjon). Tenker kanskje å jobbe 50 eller 60 prosent.

Dere som jobber deltid; jobber dere hele dager og helt fri andre, eller jobber dere redusert hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i butikk og jobber ca 80 %. Men jeg begynner ikke før klokke er 1430 og jobber til klokken er ca 20. Guttungen begynner i barnehagen i morgen, der skal han gå 3 dager i uka. De to andre dagene så er han hos mormor/farmoren sin. Jeg kan levere han i barnehagen når jeg vil så derfor skal jeg levere han i 13 tiden og så henter pappen ham når han er ferdig på jobb, så da bli han hentet ca kl 16. Så til og begynne med så går lillegutt i barnehagen ca 3 timer, 3 dager i uka;) Han er 10 måneder.

Dessuten så jobber jeg annenhver lørdag, men pappen har fri i helgene så da trenger vi ikke barnevakt;)

Skrevet

Jeg jobber 65%. Har fri en dag i uken og ellers litt kortere dager. Hvis jeg hadde jobbet 50-60% ville jeg iallefall satset på å ha en dag hjemme, ved 50% kanskje to...

Skrevet

troika: når ser du sønnen din da, hvis han er i bhg/hos dagmamma på dagen og du jobber om kvelden + annenhver lørdag?

Skrevet

På formiddagen vel, leverer jo ikke før kl 13 og når mormor/farmor passer så har de jo hele dagen frem til hun begynner på jobb.

Skrevet

jeg leverer han jo ikke i barnehagen før kl 13...Så jeg har hele formiddagen med ham;).

Dessuten er barnehagen rett nedi gata der vi bor så tusler bare ned med han når jeg skal ta bussen til jobb!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...