Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Vi trenger en litel og lett sportsvogn/trille, men den må ha god sovestilling, den skal brukes som eneste vogn til et barn på 1 år. Den må også være god å trille på all slags underlag. Og den må vare ut hele vognperioden. Vurderer altså Easy Walker Classic eller OTH terrain, men hvilken? OTH urban Jungle utgår fordi jeg syns det blir litt for mye vogn, og fordi jeg syns det er like greit med fast forhjul siden vi går mye mer på tur enn vi er på shopping. Og hvor får jeg tak i disse vognene billigst mulig, pris har nemlig en del å si.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 En ting til; hvilken av de har best liggestilling?
LegallyBlond Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Om terrain har samme liggestilling som urban jungle (noe jeg tror den har) så har den litt bedre liggestilling enn ew classic. Men til ett barn på 1 år så vil jeg tro at sovestillingen i ew classic er helt grei. Ser iallefall at ene i bhg har det som eneste vogn, blir bragt med i bhg som sovevogn også. Han er vel rundt 1,5 år. Tror ew er litt lettere + at du kan få kjøpt svingbart forhjul som ekstra utstyr, det kan jo være greit å ha. Dessuten tror jeg kanskje ew classic er lettere å få solgt seinere, og den finnes i flere fine farger. Så jeg hadde valgt den =) www.babyjungle.nl selger ew classic billig, det er nederlandsk butikk men den er seriøs og grei å forholde seg til ved reklamasjoner. Aldri hørt annet enn positivt om den. I forhold til prisen på hovednettsiden trekkes det fra 19% i nederlandsk moms (du får riktig pris med avslaget inne på selve shopen) og så kommer norsk moms på 25%+ tollbehandlingsgebyr på 200 kr i tillegg. Terrain selger de billig på www.biteringen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå