giggsi Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 til dere som lurer på hva dere har i vente om dere føder prematurt. De ørsmå kjempene,den er skrevet av foreldre som har fått premature barn. De kan bestille den i bokhandlerene om de ikke har den. koster 149 kr. Noen prematur avd har den på avd.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg fikk låne noen bøker på avd som var skrevet at foreldre til preamture, de ørsmå kjempene var en av de, husker ikke helt om det var den eller noen av de andre, men noen av historiene hoppet jeg over fordi jeg blei litt skremt av å lese om alt. De som hadde historier som var lik min var jeg veldig glad for å lese, inspirerende og godt å lese at man ikke er alene om forskjellige følelser osv. Jeg hadde frisk prematur, så de historiene om de som hadde veldig syke premature leste jeg ikke mange av, ikke fordi det ikke var viktige historier, men jeg kjente meg ikke igjen i det der og da, og blei som sagt litt skremt. Tror jeg hadde takla bedre og lese alle historiene nå som jeg har fått alt litt på avstand, vi er alle forskjellige mens vi lever intensivlivet, og for mange er det sikkert kjempenyttig å lese dette. Det jeg vil fram til er at å lese andres erfaringer er kjempefint, men dersom det virker skremmende kan det være lurt å kutte ut litt info man ikke trenger. Men et kjemepefint tips HI, jeg kjente ikke til at det fantes sånne bøker når jeg venta på min preamatur baby, også litt etter fødselen, og følte meg veldig alene om å ha det sånn til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå