marioo Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 når legger dere barnet deres? samtidig som dere selv eller har dere en fast tid? og hvor ofte får det mat og eventuelt bleie om natta? og når står dere opp?
Trulte76 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 han er 3 mnd, men kan jo svare likevel Jeg skiftet kun bleie på natta visst han hadde avføring, noe som var sjeldent. Han tok som regel ikke natta før kl var tolv-halv et. Han sov 3-4 timer før han skulle ha mat. Han sov som regel til halv ti om morgene. Han sovnet ofte i fanget og jeg la han og så våknet han opp igjenn etter 5-15 min. Men innen halv et da sov han. Nå er ting mye bedre og han tar kveld 8-9 tiden og kan sovne selv. Så det forandret seg her iallefall
Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg gàr som regel og legger meg i halv 11 tiden, og da hender det at mannen min sitter oppe med baby til han selv gàr og legger seg. Dette for at jeg skal fà sove et par timer fòr amming igjen. Om han er inne pà samme rom som meg, fàr jeg ikke sove stort, fordi han lager masse lyder og slikt, spesielt om han baesjer :-) Jeg ammer fòr jeg legger meg, og han vàkner da som regel i 1 tiden for mat igjen. Slik fortsetter det hver andre/tredje time utover natten. Jeg skifter bleie om den er veldig vàt eller om han har baesj i den. Vi stàr opp som regel i 9 tiden, men kan dròye det til halv 11-11 om jeg er veldig tròtt.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Hei! Lurer også på når man begynner med fast leggetid..? Min gutt er nå 4 uker. Dag for dag er han litt lengre våken på dagtid og har nå ca 3 lengre lurer i løpet av dagen. På kvelden legger vi oss sammen (i 22-23 tiden-han som regel sovende) og i 12-1 tiden får han som regel pupp. Han sover da i ca 3-4 timer før han på nytt vil ha mat. deretter våkner han i 8-9 tiden og da vil han være våken etter pupp, så da står vi opp. Sovner så som regel i 11-12 tiden igjen og da får jeg meg en dusj Skifter bleie max 1 gang om natta for å unngå lekkasje da han tisser en del og vi derfor har hatt en del "uhell".
Oktobermamma&princess-Z Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jenta vår er 6 uker nå, hun legger seg samtidig som meg og min sambo. Det vil si i 2230-2300 tiden. Vi begynner litt før med kveldsskiftet, på med nattdrakt, og mating, så er det natta. Det er ikke alltid hun sovner med en gang, så det kan fort gå en halv times tid før hun sovner ordentlig. Da sover hun som regel til 0500 tiden, så får hun litt mat, og ny bleie, før hun sovner igjen. Da sover vi til 8 tiden, litt mer mat, og litt mer soving. Vi pleier å stå opp i 10 tiden. Men, snuppa sover mer på formiddagen, enn senere på dagen, så da går morgenen og formiddagen litt i ett.
Berta_78 Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Baby er 3 mnd nå. For et par uker siden begynte vi med bading kl 8, så kveldsmat og så natta. Da gullet var en måned sovnet han mellom 11 og halv ett. Da han var to mnd, sovnet han mellom ti og 11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå