Gå til innhold

Treff for oss med fødeplass på ABC-klinikken mars/april/mai

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som skal føde på ABC-klinikken på Ullevåll i mars/april/mai 2009. Planlegger treff onsdag 7.januar kl 17.30 på Etalay på Aker Brygge. De har pasta, pizza, salater etc til en billig penge. Se http://www.eataly.no/ for mer info. Fint om dere som vil bli med, signerer her, slik at jeg vet hvor mange jeg skal bestille bord til. Håper å se så mange ABC-mammaer som mulig. Vel møtt! :-)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Er det for sent å hive seg med???? Jeg har akkurat byttet fødeplass til ABC og er veldig spent på hvordan det vil bli og kjenner ingen andre som skal føde der. Termin er flyttet til 1 mars så da sniker jeg meg akkurat inn til de "vårfødende" ;)

• 2 uker senere...

Ånei! Må dessverre melde avbud på onsdagen!

Kaos på jobben etter nyttår gjør at jeg er bortreist hele onsdagen.

Får ha ABC-treffet til gode, håper at det blir vellykket, slik at det blir flere treff utover i året...

Kos dere!

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei! Jeg er helt ny her inne, og vil gjerne være med dersom dere skal ha ny treff:-) Jeg er førstegangsfødende, og er veldig spent på hva som venter...!

Hadde vært hyggelig å snakke med andre i samme situasjon:-)

• 3 uker senere...

Hei dere! Det var bare 3 stykker, inkludert meg selv, som dukket opp på forrige treff. Vi hadde det hyggelig vi, altså, men tror ikke jeg kommer til å arrangere et ABC-treff til. Men hvis noen føler seg kallet, blir jeg gjerne med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...