Gå til innhold

Tissen, eller tisseluren, eller penisen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tittelerer man kjønnsorganene til en 2-3 åring?

Hva er den der greia som henger mellom beina på pappa?

Og hva er det mamma har der nede mellom beina?

tissen?

Var hos ett vennepar i går, og denne diskusjonen kpom opp, og der de sier de kaller pappas for "fanten" og mammas for "høna"........

Eh.....synes det var merkelig, men det er kanskje vanlig???

Vi har bare sagt "tissen" vi-........ men det er kanskje ikke rett det heller?

HVa gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

høna?? haha, det var litt ekkelt :P Men fanten fungerer sikkert :) her er det som regel "tissetassen"...uavhengig om det er penis eller vagina som omtales

Skrevet

Tissen. Opererer med utover og innovertiss når gutta spør hvor min er. Tissefanten kan også bli brukt. Synes høna er litt vulgært å lære barn, men vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

....altså tissen er både brukt på begge kjønn.

Skrevet

3 åringen vår har omtalt penis som tuten, helt siden han lærte å snakke! han kom grinende en dag og hadde klemstret tuten under dolokket! stakkars søte gutten! :)

Skrevet

Tisselur'n på gutt og tisskråka eller skrittet på jenta.

Skrevet

Som så mye annet: dialektavhengig. Jeg vokste opp med tissehøna/tissesjura og tisseluren som de mest passende uttrykkene, og mine foreldre hadde nok steila om noen hadde bedt de si vagina eller penis. Her i huset varierer det etter hva vi snakker om, men når Guttongen var liten gikk det i pilten og sjura, nå omtales kjønnsorganene oftere med navn for de ulike delene (pungen, skjeden, penis) fordi de stort sett omtales om det diskuteres omkring feks fødsel, sex, urinering, vondter osv.

Skrevet

Her har jeg fra liten av brukt tissefant på gutt/mann og tisserompe på jente/dame.

Skrevet

Vi sier tisselur til mini og mannen sin=) Ingen problemer med det.

Foreløpig har vi ikke noe kallenavn på meg eller lillesøster, mini sier bare at vi ikke har tisselur...han er veldig opptatt av det=)

Skrevet

Tisseluren og tissegullo var det som var vanlig da jeg var barn.

Til nå har vi bare brukt tissen uansett utover eller innover til barna her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...