Gå til innhold

TØRRE KINN: noen gode tips om kremer uten noe "tull" i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

a-creme, kan også brukes som kuldekrem står det..

eller unguentum M, den er og kjempegod! :)

Skrevet

A-creme.. Fikk anbefalt det av hs da jenta mi er litt atopisk. Gullegod!! Kjøpes på apotek

Skrevet

legen min anbefalte matolje som feks olivenolje el jordnøttolje,da det trakk seg bedre inn i huden og gav fukt. Div kremer la seg lettere som en film utenpå huden sa han.Personlig tror jeg ikke alle kremer gjør det,men men... Event går det jo an å blande olje inn i en god krem. Locobase og a-vitaminkremen de selger på apoteket (den i en sånn brun krukke) er gode kremer til tørr hud,syntes jeg. :)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Locobase Repair. Kjøpes på apotek.

Skrevet

vi bruker a-krem i sånn brun krukke, kjøpt på barnas hus. den er god som kuldekrem også, lindrende på brent og solskadet hud, god rynkekrem, skal også være bra å motvirke strekkmerker, og kan brukes på blejeutslett og såre rumper også(om jeg husker rett, har den lappen med listen over bruksområder her et sted, men finner dn ikke nå lsm, shoot me if im wrong lsm)....Den trekker fort inn i huden også....

Skrevet

Avene cold creme.. du får den i håndkrem, salve, ansiktskrem og bodylotion på apoteket! fantastisk:o)

Skrevet

a-creme er det hvertfall ikke mye tull i. den er supergod og kan og brukes til kuldekrem. hvis jonas er tørr i kinna smører jeg og dagen etter er det borte...

Skrevet

Avene, kan brukes som kuldekrem. Kjøpt på apoteket, veldig fornøyd med den..

Skrevet

a-creme inneholder vann så hvis man skal bruke den som kuldekrem er det lurt å ta den på en stund før man går ut, sånn at den trekker godt inn i huden.

Skrevet

Lillegutt hadde litt atopisk eksem i ansiktet når han var spebarn. Prøvde mange kremer, inkl a-creme, aderma, locobase osv. Eneste som fungerte for han var Decubal sin plastikkrukke med lokk:) A-creme synes jeg får litt for mye skryt, men det er min mening.

Decubal anbefales i hvert fall av astma og alergiforbundet.

Skrevet

CERIDAL, ABSOLUTT DEN BESTE KREMEN!!

Kjøpte den i sist uke, da jeg hadde gått tom for A-krem, spurte på apoteket hva hun ville anbefale for tørre kinn?

Da sa hun Ceridal, den er også uten vann og derfor genial nå i disse tider hvor det er kaldt ute:)

Jenta mi har silkemyk hud i kinnene (hun er 10 mnd, å har ikke hatt så myke kinn siden hun var 3 mnd)

Så Ceridal er MYE bedre enn A-kremen som alle snakker om.... er ihvertfall min erfaring ;) kremen koster 99 kroner :D

Skrevet

Karitè krem. Den er økologisk og kun basert på rent plantefett. Supergod på tørr hud, mot atopisk eksem, psoreasis, sår stump, såre brystknopper, sår, brannsår og solskadet hud. Som massasjekrem, nattkrem, mot strekkmerker... You name it. Den bør være i etthvert hjem :-)

Spør etter forhandlere på biovital.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...