Gå til innhold

Noen som skal føde på Asker og Bærum sykehus i januar:-)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-) Terminen min er satt til 16.ved første ultralyd, men sjekket det om igjen, og da trodde de det ble en uke før, så da blir det nok rundt samme tiden;-) Gleder meg, men gruer meg også..første gang!

Vet du om det er gutt eller jente? Her ser det ut til å bli en gutt:-)

Kanskje vi støter borti hverandre i korridorene der da? Jeg er også førstegangs, og venter også gutt. :-) Gleder meg kjempemye til å få truffet han, men syns at jo nærmere termindatoen man kommer jo mer "uvirkelig" er det at man snart har en liten baby å ta vare på. Jeg er ganske spent på mye av det som kommer til å skje. Lurer veldig på åssen man merker at fødselen er igang, og hvordan man kommer til å takle riene. :-)

Så moro:-) Jeg er fra tjølling, så er ikke langt til Sandefjord:-)

Søkte på rikshospitalet siden ejg var på ultralyd der, men var fullt, derfor jeg skal på Asker og Bærum. Men er ikke så langt egentlig da, også synes jeg de virker veldig flinke der, er liksom så lite og personlig, det tror jeg er lurt:-) Blir nok tatt godt vare på der i forhold til et sted det er kjempemange fødende på en gang... Hadde vært moro hvis det ble fødsel rundt samme tid da. Gleder meg veldig, men blir også litt rart som du sier:-) Spennende!!! Hvor i oslo bor du? Jobber du eller studerer?

Annonse

Moro, jeg er fra ikke langt unna Tjølling, ved Granholmen. :)

Ja jeg tror også det blir veldig bra å føde på A og B, har fått et veldig godt inntrykk av de der så langt. Skal dit om en uke ca og få litt informasjon om selve fødselen og hvordan man skriver ønskebrev og sånn, gleder meg til det, blir litt mer forberedt til hvordan det blir da. :-)

Jeg bor på Bislett og jobber på Universitetet. Hva gjør du her da?

Så moro:-) Verden er liten;-) Er fra et sted rett ved Kaupang, ganske nærme seilerhytta hvis det sier deg noe, så det er vel gamle tjølling på en måte:-)

Vi bor rett nedenfor Solli plass nå. Har jobbet i barnehage 1,5 år, men nå har jeg begynt å studere. Studerer produktdesign på

høgskolen i lillestrøm, så håper bare å holde ut til jul så jeg får godkjent

dette halvåret. Men merker det begynner å bli ganske slitsomt.. Jobber du fortsatt eller har du tatt perm/sykemelding?

Hilsen tinemor:-)

Jeg jobber fullt jeg og, merker det begynner å bli tyngre og at jeg snart er klar for permisjon. Men siden formen min har vært relativt grei hele veien (bortsett fra mye trøtthet, halsbrann og litt vond rygg) så har jeg vært i god stand til å jobbe. Bare 2 uker igjen til permisjon idag. :-) Det blir så deilig, bare slappe av frem til jul og i jula, og vente på at man skal få noen slags signaler etterhvert på at ting er igang.

Får håpe du greier å holde ut til jul da, hadde jo vært kjekt å fått godkjent halvåret når du er så nærme! Jeg har bare jobbet 2 måneder i denne jobben da, så jeg er skikkelig glad kan jobbe helt til jeg skal ut i permisjon.

Har formen din vært kjekk underveis eller?

Så flink du er som holder ut:-) Jeg har heldigvis noen avtaler med lærerne om utsettelse på diverse innleveringer, hvis ikke hadde jeg nok kapitulert før jul;-) Merker jeg bare blir mer og mer sliten. Er slitsomt bare å gå noen dager, hehe.. Formen har vært overraskende fin helt til for to måneder siden. Har fått bekkenløsning jeg da, og er veldig veldig trett og sliten, og vond rygg. Men prøver å tenke positivt;-) Er ikke lenge igjen nå!! Gleder meg så til han har kommet ut jeg nå...:-) Begynner nesten å bli litt utålmodig, lurer så på hvordan han vil se ut og slikt, det blir spennende!! Og gleder meg til jul og ferie, det blir så deilig! har dere noen store planer i jula da?

Ja det er ikke lenge igjen, merker jeg blir litt mere spent hver gang jeg logger på her, og ser det er en dag mindre til termin. 34 dager idag. :) Vi skal reise hjem til Sandefjord i jula, og bare ta det helt med ro. Håper virkelig han holder seg inne til over nyttår, ellers tror jeg det kan bli rimelig hektisk med jul og fødsel rundt samme tid. :-) Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå over tiden da moren min gjorde det med alle 3 barna, og søstra mi gjorde det nå i September. Hva har dere planlagt for jula da?

Kjedelig greier det med bekkenløsning da. Har skjønt det kan være rimelig slitsomt å gå med det. Får håpe det bedrer seg litt for deg nå på slutten da. :-)

Annonse

Han holder seg nok inne til over nyttår;-) Går å håper på det samme her! Hehe.. Også er det jo veldig bra å være født i januar med tanke på skolegang og idrett også:-) Mamma har født over tiden på både meg og søsteren min så regner med det ikke blir før her heller. Jeg skal hjem til Larvik til foreldrene mine på julaften, og kjæresten skal til sine foreldre på Raufoss, han har to barn fra før av (jenter), så de ville gjerne til besteforeldrene sine i jula. Også tenkte jeg det blir siste året jeg får vært sammen bare foreldrene mine, og de har ikke noen andre enn meg og søsteren min på julaften:-) Blir nok å bytte på larvik og raufoss fremover;-) Hvor er kjæresten din fra? Vært lenge sammen?:-)

Ja den bekkenløsninga er noe skikkelig slitsomme greier, kommer og går, og når jeg endelig tror jeg er helt fin igjen kommer det enda verre tilbake, hehe..er ikke så greit;-)

Ja blir vel sånn at man bytter på hvor man feirer jul etterhvert. Kjæresten min er nordfra, så han blir å feire jul sammen med min familie i år. Man vet jo aldri hva som kan skje, og det hadde vært utrolig kjedelig for både han og meg om han ikke var i nærheten når fødselen starter. Vi har vært sammen i 2 år vi, skal gifte oss i Juni neste år, gleder meg til det! Har du og kjæresten vært sammen lenge eller?

:-) Det er forståelig, kan jo skje noe så og si når som helst i jula! Blir spennende, er ikke lenge igjen nå! Vi har vært sammen 1,5 år ca.men føles ut som vi har vært sammen mye lenger- postivt ment altså;-) tihi..

Vi har ingen gifteplaner med det første, han har vært gift før og har to jenter, så må nok vente litt..pluss at han har litt dårlig erfaring med det. Hehe..har en eks fra helvete så og si. Så det er litt dumt.. Men han har snakket litt om at han vil gifte seg innimellom, så jeg vet ikke jeg, jeg tør ikke birnge det opp på banen. Men jeg har fått en gullring med diamenter på da, så føler det betyr noe, hehe..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...