Marsipan❤grisen Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Vi fikk den litt etter at vi hadde sendt tilbake det skjemaet vi fikk tilsendt som vi skulle registrere hva barnet skulle hete. Det ble 7 uker etter fødselen.
Labambie Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Det kommer papirer i posten som man må fylle ut og returnere.. Da skriver du på hva barnet skal hete osv... Da tar det vel 2-3 uker så kommer attesten, med fødselsnummer og alt.. Om du ikke har fått det arket å skrive på, hadde jeg ringt folkregisteret. Tror vi fikk det da hun var 3-4 uker gammel.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Vi fikk aldri disse papirene, så måtte etterlyse dem selv 4,5 mnd etter fødsel, skulle ha pass og hadde ikke dette i orden. Du kan jo ta en telefon til folkeregisteret å høre..
Trulte76 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 kom vel 2 uker etter fødselen. Nå er lille 3 mnd og enda ikke fått attesten. etterlyste den like før dåpen (for 3 uker siden) men da var ikke navnet registrert enda. Så prestekontoret måtte ringe å få navnet bekreftet. Så åpnet jeg konto, og de må ha kopi av fødselsattesten. Som jeg enda ikke har fått. Må si de er fryktelig treige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå