*sommer* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei jenter Har som regel klart meg med kollektivt hjem på egguthentings dagen, men vurderer å kjøre i morgen. Eller var det sånn at man er så dopet at man ikke burde kjøre??
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 I papirene våres stod det at vi ikke kunne kjøre bil på uttaksdagen.
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 du kan ikkje kjøre. de sa til oss at mannen måtte kjøre, eller nåkken andre enn deg sjøl hvertfall;)
*sommer* Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Det var det jeg fryktet. Jaja da blir det kollektivt :-) Takk for svar forresten :-)
Kine71 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Lykke til på uttak sommer:0) Jeg for min del var i alle fall ikke kjørbar etter uttak. Tok vival på morgenen og fikk morfin under uttaket. Rett og slett bedugget ble jeg! Men tror det varierer hva man får som medisin. Det sikreste er vel å la bilen stå ja. Igjen:Lykke til:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå