Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Er det ett tegn på voksende egg?? Følelsen sitter midt mellom eggstokkene, men det er jo ikke så godt å si hor følelsen egentlig kommer fra (om den er fra eggstokker eller livmor). det er ikke noe vondt, så ordet "støl" er det beste jeg kom på. Skal på UL om 2 dager. Noen andre som har følt det slik??
Kine71 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Heisann! Jeg skal også på ul.lyd om to dager! Jeg vet ikke om jeg kan kalle det "støl", men jeg har nesten som mens-murring og kjenner det i høyre eggstokk. Kjenner det alltid i høyre side, enten det er mensen, forsøk eller eggløsning! Ja blir spennende på tirsdag!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 min kan også relateres litt til murringer, men ikke helt det heller. men jeg er spennt rett å slett fordi at sist hadde jeg berre ett egg. Så nå håper jeg på litt flere. når begynnte du å kjenne murringer?? Hatt forsøk før,hvordan kjenntes det ut da og hvor mange egg fikk du??
Kine71 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Hei igjen! Har kjent litt noen dager, men det blir mere og mere. Har hatt 2 forsøk, et i mai, fikk da ut 8 egg, men ingen overlevde. Hadde da langt regime. I august hadde jeg kort regime, fikk ut 10 egg i rett modning, 6 befruktet, 1 inn og 3 på frys. Tror det kjennes litt ut som sist ja.Går nå for ferskt forsøk istedenfor frys. Skal ha icsi vi. blir spennende på tirsdag ja!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Blir kjempe spennende ja. jeg kjenner at forhåningen for litt opp nå. har vert så redd fordi jeg ikke har kjennt noe. Men hvis det fortsetter sånn så bli rjeg glad:D Du må ha masse lykke til du også, hvor hører du til foresten??
Kine71 Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Hei igjen! Ja bra hvis du kjenner noe denne gangen siden du ikke har kjent så mye under stim og da fått ut få egg. Jeg tror det er positivt denne gangen at du føler noe er annerledes. Jeg hører til stolav. Der er det ikke noe sjekk med ul.lyd før etter 10 dager med sprøyter. Enn du? Hadde du vært på kontroll en gang tidligere i uka? Har du stor dose med medisiner? Har sett at du sliter med høy fsh selv om du er veldig ung! Ja det er ikke akkurat rettferdig! Men du har vel barn fra før og det er jo flott, da har dere jo fått det til en gang før, det er jo veldig positivt. Jeg har sagt ja til håndballkamp i morgen. Håper det går bra, jeg er jo ikke helt i topp form, spesielt ikke i humøret! vi får se hvordan det går, får håpe det blir seier:0)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Jeg har ikke hatt UL tidligere i uka nei. Første UL er på tirsdag, da tror jeg det er dag 10 med sprøyter. Jeg har store doser medisiner ja. denne ganger går jeg på 450 IE purego, sist gang hadde jeg 150 IE puregon og 300 IE menopur. Håper det resulterer i noe bedre denne gang. Kjenner forsten ikek noe i dag, forløbig. Så jeg håper det blir noemer aktivitet nede i magen. har du en konstant følelse der nede, elelr kommer det å går?? Det går sikkert fint å spille handball, du får ha lykke til
Kine71 Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Hei igjen! Håper medisinendringen din gir resultater. Jeg har 150 Gonal-f. Har fått ut rundt 10 egg på denne dosen tidligere, men dessverre ikke noen topp kvalitet. Første gang ble det jo ingen innsett pga at alle eggene gikk til grunne. Det var en kjempe nedtur. Heldigvis gikk det bedre sist gang da, fikk 1 til innsett og 3 på frys. Jeg er jo ikke noen ungdom lengre så det har vel ting og si for eggkvaliteten. Nei da er det faktisk bedre med ferre egg som har bedre kvalitet. Håndball-kampen droppet. Er kvalm og har konstant press i magen, trommeskinn kan du si. Herregud i morrest glemte jeg Orgalutan-sprøyta. Satt på bussen til jobb og kom plutselig på det. Måtte snu og ordne alt selv. Vanligvis er det mannen som ordner det! Gikk heldigvis fint. Må man så må man! Masse lykke til på ul.lyd i morgen. Vi får oppdatere hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå