Har to herlige gutter! Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 er så redd han får vondt i hals øre og fokjølet... 9mnd og er litt ufs han også men hva gjør en??
Mamma med spire Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 du er ikke alene med å lure på det:/ Jeg har nå smittet min lille! Stakkars, først smitter søskenbarnet han med øyekatar å før han rekker å bli ferdig med behandling for det så smitter jeg han å Så nå har han feber, er ekstremt hes, hoster, snørrer å har øyekatar:/
Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg vurderte seriøst sånn maske man har rundt nese og munn når jeg hadde halsbetennelse, fikk ikke ordnet meg det, men så ble lillegutt heldigvis ikke smittet heller..
Trulte76 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Lurte jeg på også da jeg var syk og hadde feber. Men da svarte noen her inne at når man ammer så får babyen i seg de antistoffene du danner når du er syk. Kan bli syk likevel, men den er litt beskyttet mot det. Og det trur jeg faktisk stemmer. Lille ble ikke smittet av meg. Men han ble dermed litt senere smittet av broren sin som var på besøk med oss. Og jeg ble så klart smitet av babyen igjenn Men jeg som drev på med han hele tiden ble han ikke smittet av. Så jeg trur det stemmer dette med morsmelka ja Men nå er det ikke sikkert du ammer da. Men du får prøve å unngå å kyse på han, unngå dråpesmitte som å puste på han (snakke oppi ansikte på han) Vaske hendene ofte osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå