Gå til innhold

Vårt tredje svangerskap, får vi baby denne gangen..?

Trolljenten

Anbefalte innlegg

Hei,

har hatt en lang og kronglete vei hit vi er i dag. Mistet jenten vår i fjor etter fødsel i uke 32+6, hun døde etter 4 timer pga tarmslyng. Dette var i sept 07. Gravid igjen jan 08, men stille abort, MA og revicio april 08. Gravid igjen nå i sept, og er kommet herlige og skumle 14 uker 4 dager på vei.

Klarer ikke glede oss, kan liksom ikke tro at det er vår tur denne gangen til å få vårt etterlengtede barn... Men for hver dag som går ser det lysere ut. UL på vårt lokale sykehus ser bra ut; UL på Rikshosp så bra ut.. Har ikke sagt det til andre enn mamma'en min og noen venner her i byen.. Skal overraske familiene våre på julaften, da vet vi kanskje kjønn, og er nesten halvveis...

Er lange uker å vente, og for oss som opplevde det katastofale i uke 32, er det ekstra lange uker..

Kan jeg si : "Alle gode ting er tre" ???

Godt å få "det ut" på en søndags formiddag...

Lykke til alle dere som også har opplevd det katastofale!

KoZ

Fortsetter under...

Hei!

Opplevde katastrofen for bare en måned siden og føler med deg!

Krysser alt av fingre og tær for at alt skal gå bra for deg denne gangen og at alle gode ting er tre!

Prøv å kos deg med magen innimellom bekymringene da! :0)

Klem!

Huff og huff...!

Å oppleve det vi gjorde ønsker vi ingen! Det er forferdelig og helt uvirkelig..

Jeg ønsker dere all verdens varme og medfølelse i tiden fremover, og håper dere er omringet av familie og venner som er glade i dere.

Mitt råd til dere er; vær åpen, prat om det som har hendt - det hjalp oss meget.

Tusen takk for din fine melding til oss, stort av deg når du nå nettopp har opplevd katastrofen selv!

KoZ

Hei Trolljenten!

Må vere forferdeleg å miste jenta di, og at du attpåtil skulle få ein MA. No er det jammen din tur!

Trur me er ca like langt eg og du. Er 15+3 i dag. Eg kjenner litt til det å ikkje kunne tru at det skal gå bra. Har hatt vanskeleg for å bli gravid, og opplevde to tidlege SA. I mai var eg komen til veke 10, men fekk vite på ul at babyen var død. Så har vore nokre nervøse veker frå eg fann ut denne gangen at eg var gravid. Var hjå jordmor på mandag og fekk vite at livmora hadde vakse til rett under navlen, og fekk tom høyre hjertelyd!

Så no har me våga å fortelje det til familie, og byrjar å spreie nyhenda til vener og.

Skjønar at det vert vanskeleg for deg framover og, sidan du mista jenta di så seint, men heldigvis er det jo svært sjeldan slikt skjer, og ingen grunn til at det skal ramme deg to gonger. Dette veit du jo heilt sikkert i hovudet ditt, men vanskeleg er det nok lell.

Ynskjer deg alt godt framover, og håpar du klarar å glede deg over babyen som veks i magen!

klem frå meg

Tusen takk for fine meldingen, og så attpåtil fra en hjemmefra!!!

(Er egentlig fra Bergen selv, har bare flyttet litt sør for Byen)

Ikke lett å oppleve å miste barnet sitt rett før termin nei; ønsker ingen slik opplevelse!

Ønsker deg allverdens lykke til med rugingen :-)

Stor KoZ

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...