Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Del Skrevet 23. november 2008 Har lyst til å dele litt erfraing med hva jeg angret på at jeg spiste da jeg spydde som verst. * Cookie med sjokoladebiter - Jeg fikk beskjed av min fastlege å prøve å spise kjeks. Og cookier syntes jeg var gode. Det var bare det at når jeg hadde kastet de opp, så hadde jeg ekkel sjokoladesmak i munnen i flere dager etterpå. * Eple - Jeg har spist mye frukt i dette svangerskapet, men bare et eple. Det kom opp igjen, og det førte til at jeg ble veldig sår i spiserøret p.g.a syren i eplet. *Løk - Det er erfaring fra tidligere opplevelse. Helt fra jeg ble kvalm, har jeg ikke klart å spsie løk. I mine yngre dager var jeg veldig glad i løk. En kveld hadde vi karbonader med løk på. Det ble att mye løk, og jeg maulet et par munnfuller etterpå. Senere den kvelden ble jeg syk og kastet opp. Jeg hadde løksmaken i munnen minst en uke etterpå. Noen som har flere tips å komme med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139160099-tips-p%C3%A5-hva-en-ikke-b%C3%B8r-spise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå