Gå til innhold

Ivf Haukeland Bergen..Ventetid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere?? Vi skal sende søknad i morgen, så jeg lurer på hvor lenge dere ventet før forsøket???

Litt redd det er så lang ventetid...

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ventet i 3 mnd, og så ble vi satt i gang. Da vi var på første kontroll fikk vi beskjed om at hvis vi ville kunne vi få komme til med en gang. Så det passet jo oss supert.

Tror de er veldig effektive på Haukeland, så det går nok fort skal du se.

Lykke til.

Skrevet

med meg også tok da 3 mndr=)

Skrevet

Tusen takk for svar :o)

Får bare krysse fingrene for at det går like fort med meg ;o)

Skrevet

Mener dere 3 mnd fra søknaden ble sendt eller 3 mnd ventetid etter forsamtalen? Håper på det første...Vår søknad ble sendt i slutten av oktober, men vi har ikke fått innkalling til forsamtale enda.

Skrevet

Jeg mener 3 mnd etter at søknaden ble sendt. Vi fikk beskjed om at det ville ta 6 mnd, så vi hadde belaget oss på det. Fikk oss en kjempe herlig overraskelse når det bare tok 3 mnd :o)

Skrevet

Jeg er forberedt på at det tar lang tid så jeg blir også overrasket om det tar "kun" 3 mnd :-) Tenker bare på at det er jul snart og at kanskje alle de som da skulle vært inne blir forskøvet....og at det derfor blir litt venting etter nyttår. Er så utrolig lei av all denne ventingen!!!

Er det noen som nylig har tatt forsamtale på Haukeland? Når kan dere starte opp med behandling?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei! Vi skal igang med IVF på Haukeland, ringer de i dag. Spent på hvordan det har gått med dere? Er dere igang? Måte dere vente lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...