3rOK Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Merket jeg ble litt provosert når jeg leste dette innlegget. Ok, jeg ser "problemet" med å få så mye klær i små størrelser og at det blir for mye med tanke på hvor fort de vokser..... Men det er jo bare å bytte i større størrelser og da plukker du jo ut ting du liker. Jeg har bytta de fleste gaver jeg har fått og fått tilgodelapper - kjempe greitt å bruke til plagg man faktisk trenger. Men en annen ting; siden det var problematisk å bruke klær kjøpt for 2 år siden........ Hva da med å arve klær tenker jeg..... Jeg er super glad for alt av klær jeg arver, for da kan jeg med god samvittighet kjøpe fine klær som vi bruker til pent også kan barna bruke arve klær i barnehagen.... Og hvis du får flere barn - kan ikke de arve klær av hverandre fordi det er "gammelt".... Slapp av - du får nok av muligheter til shoppe til barnet ditt. Dessuten kan du jo bare si at du ønsker gavekort - når jeg sa det fikk jeg plutselig kontanter av folk - som jeg igjen brukte til å kjøpe babycall! Vær glad og takknemlig for alt du får - prøv heller å forvalt det på en god måte!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Veldig enig, fikk veldig mye i 62 til Jonas og angra på jeg ikke bytta noe i 74 eller 80. Nå fikk han litt i 80 og, så har endel der nå som han bruker. Men skal bytte endel i større størrelser neste gang, og da bryr jeg meg IKKE om det så er i størrelse 1 og 2 år. Får jo endel arva klær, og skikkelige klær går ikke av moten. Som sann type dongri og dresser og sann... Takknemlighet jenter!!
Stolt mamma! Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Ærlig talt.... Du skrive ikke et eget innlegg bare for å henge ut en person sine meninger......
3rOK Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Var ment som et type "Inspirert"-innlegg og ikke for å henge ut.... Beklager hvis det ble oppfattet som det....
mamsen=) Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 bør vel heller kanskje være glad man får gaver i det hele tatt! nå har jeg riktig nok ikke lest hovedinnlegget her da... men skjønner ikke problemet med å bytte klærne akkurat, det er jo helt supert å få klær - slik at man evt kan bytte om man vil. klær trenger jo bebis hele tida. Jeg angrer også på at ikke jeg bytta mer, men alt var jo så smått og søtt, ville ha alt sammen=)
Histepist Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Enig med HI.. Skjønner ikke at det kan være et problem å få for mye??... Selv har vi ikke arvet noe og heller ikke fått så mye i gaver, så vi har måtte bruke ganske mye penger på klær. Jeg hadde vært kjempe takknemelig om vi hadde fått noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå