lillemy83 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 noen fler som har vanvittig med søtsug når de ammer? jeg har sååå lyst på sjokolade og div godteri,men tør ikke spise noe da vesle gutt på 2 uker sliter med luftsmerter/kolikk.. men har hørt at f.eks mørk sjokolade som nonstop osv ikke er så ille som melkesjokolade..stemmer dette? er det noe jeg kan spise i det hele tatt tro? hehe
anette&tutta mari :) Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg MÅ ha sjokolade hver dag.... ufattelig søtsug.. tror ikke de pleier å reagere så mye på sjokolade egentlig.. det må du egentlig bare prøve deg frem til..
Marsipan❤grisen Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Oj, og jeg som trodde det bare var meg Jeg spiser godteri absolutt hver dag og har lyst på noe godt hele tiden. Så det kan ha sammenheng med ammingen??? Det har jeg aldri tenkt over. Da håper jeg virkelig at denne søtsugen går over etter at jeg er ferdig med å amme, for jeg klarer ikke å unngå å stappe i meg masse godis. Både sjokolade, annet godteri, is, kaker, potetgull, milkshake, ja ALT Hehe. Og det går jo ikke i lengden og stappe i seg alt det her
jentelykke + guttelykke Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Her er det også sjokolade absolutt HVER dag. For en fryktelig uvane...,men oh så godt Håper det går over snart....Tviler Har alltid vært glad i litt godt, men ikke så ivrig på sjokoladen, har vært mer popetgull og sånn...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Helt vanlig å få et ekstremt søtbehov ja! Har selv vært igjennom den samme runden! Hadde så søtsug at jeg trodde jeg skulle omkomme! Spis litt sjokolade med god samvittighet!
mammarettogslett Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 jeg også, gjennom nesten hele svangerskapet og enda!snuppa er 8mnd...før kunne jeg ta en bit av sjokoladen og legge den bort, nå får jeg en helt annen tilfredsstillelse!hehe..håper det gir seg når amminga er over..ellers eser jeg vel ut som en bolledeig;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå