Gå til innhold

Pumpe ut nattmåltider - opprettholde produksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 6 uker vil gjerne ha to nattmåltider og de siste helgene har jeg pumpet så mannen min kan gi disse måltidene og jeg kan sove to hele netter på rad. Måltidene pumper jeg ut nå og i løpet av helgen. Vil dette gjøre noe med produksjonen an melk om natten for meg? Jeg ammer jo henne selv fem av syv netter. Det å sove en hel natt er så fantastisk at jeg nødig vil gi dette opp, og jeg anbefaler alle å gjøre det samme - eller å få mennene deres til å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det slik i 3,5 mnd og det gikk helt fint det!

Har fremdeles nok melk (8 mnd)

Selv etter det fortsatte vi faktisk litt - jeg stupte i seng når "puppen var tom", mens pappaen tok over (da hadde hun begynt å sove 6 timer sammenhengende) og tok kveldsskiftet. Når gullet hadde sloknet i bagen, satte han den inn til meg og la seg på gjesterommet. Det gjorde at vi begge fikk en full natt søvn hver natt omtrent

Skrevet

Høres deilig ut. Men får dere ikke enormt spreng? Jeg har til og med måtte stå opp 2 ganger om natta etter en fest for å pumpe for det var så vondt med sementbryst. Og det utenlands og langt borte fra poden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...