Gå til innhold

slutte med nattamming?

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er bare 3mnd så eg er fult inneforstått med at han skal ha mat på natt ganske lenge framover....

Men i starten våknet han tydligvis når han var sulten, i starten ca2.5time mellom hver gang, men når han var en mnd gikk det mellom 4-6timer mellom matingene på natt.

Nå derimot orienterer han seg etter klokka! Når jeg først la merke til det trodde jeg det ikke, men han vokner mellom 4.02 og 4.08 hver eneste natt! Og det spiller ingen rolle om han fikk "drømmemåltidet" (ammer når jeg går å legger meg) klokka elve eller halv to...Det er langt fra hver natt han faktisk virker sulten på natta, drikker så lenge det renner godt (svelg etter hvert "sug"), før han sovner igjen. Hvordan skal jeg etterhvert strekke strikken her?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe godt svar til deg her, men vi har også noe strev med nettene. Tenker som så at de kanskje må bli litt større før det er mulig å styre rytmen deres på noen måte...?

Isak er 4 mnd og begynte å sove gjennom hele natta for ca 2 mnd siden. Det holdt i 2-3 uker, før han plutselig begynte å våkne på nettene igjen. Og nå i det siste har han våkna med 3t mellomrom. Ingen forskjell på natt og dag her i gården med andre ord! Men tips tas i mot med takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...