Gå til innhold

gutt på 11 mnd, er lei grøt og nekter å spise det lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det samme allerede ved 11 mnd?

Jeg kan ikke huske at vår datter sluttet så tidlig.

Nå nekter han å spise grøt lenger, selv om vi har vært flink å variere.

Har open ca 3 pakker om gangen og veksler mellom disse hele tiden. Så har får ikke samme grøten hver dag.

Men alikevell så virker det som om han er møkk lei, nå går det kun i brødmat , frukt og middag som vi spiser. Han vil heller ikke ha middagsglass. hmmm. er nok kommet inn i den fasen at han skal ha det vi spiser.

Skrevet

ene av mine..trur det var ho eldste. jeg droppet det jeg og gaskive istedet og heller grøt innimellom.

Skrevet

Gir du bare grøt? Jeg ga masse annet på den tiden. Men det gjør du sikkert også.

Hva med brødskive? Begynn med få ingredisenser og øk etterhvert. Mos i vei med stavmisker.

Skrevet

Han får alt vi spiser, fra fisk,kylling,kjøttkaker og ris til brødskiver, knekkebrød osv. Ja alt han synest er godt.

Vi har en datter på 2 år så det er umulig å ikke gi han det hun får. Men om morningen så var det så greit å gi grøt, men dette nekter han nå.

Han får skiver med skinkeost, bacenost,prim,leverpostei,syltetøy, makrell i tomat.kaviar, ja det meste.hehe

Er nok det at han synest det er bedre med vanlig mat.

Så da var grøtdagene over, egentlig like greit fordet blir jo MYE mindre gris nå som han skal spise selv.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...