Gå til innhold

SOSIAL ANGST!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal begynne i ny jobb til uken og er så redd! Vet jeg må presenter meg for alle de andre, og er nesten så jeg ikke tar jobben pga det! Er gravid så noe beroligende er uaktuelt! noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter selv med ganske sterk sosial angst, som har ført til at jeg lever livet i en vond sirkel. Forrige uke ble alt ødelagt igjen. Det er mest i forbindelse med skolesammenheng. Jeg har faktisk ingen venner i det hele tatt pga den sosiale angsten. Folk skyr meg bare, uansett om jeg sier at jeg har det eller ikke.

Rådet mitt er: ta tid til å pleie deg selv når du er alene. Meditasjon har hjulpet meg mye. Du bør også søke hjelp. Vet det ikke er lett, jeg har faktisk ikke gjort det selv enda heller, men har blitt anbefalt tanekfeltterapi, så har tenkt til å prøve det.

Sosial angst er ikke lett i det hele tatt, men jo mer man holder det gjemt inni seg, jo verre blir det. Finn en person du føler du kan stole på og fortell det til dem. Da har du noen som kan være der for deg når du føler du trenger det. Slapp av, det går nok bra skal du se:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...