Zussamed 2prinsesser Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 hvilke fag tar dere og noen som kan anbefale en skole? Synes dere det er lettere å lese selv enn det var å sitte på skolen?
2 små orkaner Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg leser til lønn og personalmedarbeider via NKS. Synes det fungerer veldig bra, men lesingen går litt opp og ned. Noen gange har jeg mulighet/overskudd til å lese mye andre gange leser jeg ikke noe på lenge. Men formeg er det bare bra. Med full jobb og 2 små barn har jeg ikke mulighet for å delta i fast undervisning. Man må så klart være litt strukturert og disiplinert. Jeg setter mål for meg selv for da har jeg noe å jobbe mot. Har en innlevering før jeg er ferdig - ja og så eksamen i januar...... Har tatt et kurs hos NKI og der fikk jeg tilsendt lærebok, mens på NKS ligger pensum/lesestoffet på nettet. Men det kommer kanskje ann på kurset. Tror NKI og NKS er noe av det samme.. Lykke til
lille sprelle Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 tar noe litt utenom det "vanlige" og er ikke spesielt imponert. Har studert i maaaange år på den vanlige måten tidligere. Har du ikke studert før, så tror jeg at jeg vil anbefale å sette deg på skolebenken om du har mulighet. Det finnes også studier som er en kombinasjon. Litt nett og litt skole/ev samlinger. Det er veldig ok å ha noen å diskutere med! lykke til!
Zussamed 2prinsesser Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 jeg har ikke mulighet til å begynne på skole. jobber nesten fullt og er alenemor og vi bor 2 timer unna nærmeste høyskole. så jeg er nødt å ta det over nett. har tenkt litt på det samme som deg Hans Emil & Olav Alexander. er det vanskeli? og hvor mange år går det over?
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Kommer helt an på hvilken utdanning du lurer på. Der vi jobba før anbefalte vi å ta nettstudier gjennom en høyskole istedet for de private, om en ikke vil ha en spesifikk utdannig som høyskoler ikke har som interørdesing, design, kontormedarbeider osv.På den tida var høyskolen i Volda en av de vi anbefalte fordi prisen ikke er ille, noe er nesten gratis og de har lenge jobbet på nett. En høyskole utdanning vil være mer verdt også i det lange løp. Hadde nok fortvila folk, oftes jenter, som hadde tatt "tulleutdanninger" og ikke fikk jobb etterpå.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Jeg tar helsefagarbeider over nettet.. Opk.. Men jeg har også mulighet til og dra og sette meg på skolebenken om det er noen emner jeg finner vanskelig.. Siden opk bare er 5 min unna her jeg bor og de også har skoletilgang.. =)
Zussamed 2prinsesser Skrevet 23. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2008 tusen takk for hjelp... klarer ikke helt å bestemme meg or hva jeg vil. vet at det er noe innen økonomi/administrasjon men hva finner jeg ikke helt ut av
frøydis m/ 4 Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 bi nettstudier anbefales! To samlinger hvert semester, en i begynnelsen og en før eksamen. Oppgaver legges ut på nett hver uke sammen med leseplan slik at man får hjelp til å rekke over hele faget i løpet av semesteret. Noen innsendingsoppgaver i løpet av semesteret hvor man får tilbakemelding. En, to eller tre avhengig av faget. Helt topp!
Gjest Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Høgskulen i Volda har mange gode og billige studier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå