Ida-Sol Skrevet 4. desember 2008 #26 Del Skrevet 4. desember 2008 Så bra faren din stiller opp, det trenger du uasett hva du velger å gjøre. Jeg tok selv abort for ca 4 1/2 år siden, mens nå er jeg lykkelig gravid. Jeg vil aldri råde deg til hverken det ene eller det andre, for det vet du best selv hva du må gjøre. Selv var jeg ikke litt i tvil hveken den gang eller nå, og har aldri angret heller. Tror det er lurt av deg og ta den ultralyden, ta gjerne med deg noen du er nær om du har mulighet, som ikke gjør noen mening FOR deg, men bare støtter. Hva som skjer i fremtiden vet ingen ang. krav til å ha barnet osv. Men slik det er nå, og mest sannsynlig alltid vil være, så har en skikket mor mest og si. Mulig han ikke vil si noe til familie itillfelle det ikke blir noe. Menn er gjerne mer innadvente enn vi er, de utsetter følelser til de må deale med de. Er nok tøft for han også dette her, selv om det ikke er noen unskyldning for å oppføre seg slik han gjør. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139159487-savner-bf/page/2/#findComment-139232185
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #27 Del Skrevet 4. desember 2008 hei Ida-Sol jg har jo sagt at d blir et barn, så hvorfor sier han ingenting? virker ikke som om at han bryr seg i det hele tatt. og så får han "dama" til å svare for seg,, hva er d for no liksom... føler at han gir f rett og slett.. og d værste er at jg savner han mer for hver dag som går Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139159487-savner-bf/page/2/#findComment-139232289
thea - M har gull i gulping Skrevet 5. desember 2008 #28 Del Skrevet 5. desember 2008 hei! jeg vet akkurat hvordan du har det! jeg er nemlig i akkurat samme situasjon.. ëksen min sa at om jeg beholder barnet blir det aldri han og meg igjen.. det er to uker siden jeg fant ut at jeg rr gravid, og det ble slutt mellom oss noen dager etter at jeg fant det ut.. jeg har hatt mange netter hvor jeg har gråtet meg til søvne og jeg har hatt det veldig vondt.. og selvom det bare er noen få dager siden at jeg bestemte meg for å beholde, angrer jeg ikke et sekund på valget mitt.. barnefaren er selvfølgelig ikke like glad som meg, men han har allerede nå funnet ut at han vil være i barnet sitt liv, men det blir nok aldri oss igjen. skal innrømme at det er ikke lett å være student, ung, gravid og i tilegg ha kjærlighetssorg, men jeg vet at alt ordner seg for meg og gjett om jeg og ungen skal ha det fint:) Det jeg vil si til deg er at du må lytte til deg selv og kun høre på hva du vil. Kanskje han kommer seg, og jeg håper for ungen sin del at han deltar i livet til ungen. uansett hva du bestemmer deg for, håper jeg at alt ordner seg for deg:) Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139159487-savner-bf/page/2/#findComment-139232723
Ida-Sol Skrevet 9. desember 2008 #29 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er kjempe dårlig av han og få eksen til å svare for seg, men som jeg har sagt tidligere så føler hun seg nok truet av deg og er derfor hun har behov for å være så "slem". Men at du savner en mann som bryr seg SÅ lite om deg og dine følelser er ikke bra. Du burde nok pratet litt med en terapaut som kan hjelpe deg, for å ønske seg tilbake til en persom som du selv ser ikke vil deg vel, er ikke bra. Skriv en liste for deg selv over alle idiotiske ting han gjør, har gjort og sagt. Prøv å bli sint istede for lei deg, det kan ofte føre til handlig istede for at du blir sittende som en følelseskladd uten å komme deg videre. Er det noe jeg vet så er det at det er MANGE supre gutter der ute, og at du ikke er ødelagt eller uatraktiv forde om du skal ha, eller når du har fått barn. Prøv å tenke fremover på alt som kan bli bra! Et hærlig barn du kan dulle og kose deg med, kansje sammen med andre venninnder. Du får oppleve forrelskelse igjen når du treffer en annen mann. Du er masse livserfaringer rikere som du lærer av, vokser på og tar med deg videre. Beklager hvis jeg er FOR positiv her, men det funker for meg. Orker ikke sitte med dritten når jeg har andre ting å finne på. Hs: meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139159487-savner-bf/page/2/#findComment-139258756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå