Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 hehe, her er mine store problemer liksom:) har lyst på en til nå... tror jeg. gubben vil vente 1-2 år sier han,men er ikke helt konsekvent på det. jeg syns det er lenge, jeg er 26 å føler jeg vil prøve å få en til snart. lurer på om det er veldig vanskelig med to tette? mini er 6.5 mnd. kunne vært gøy om han kunne vokse opp med en til. Er bare så redd for at om jeg får en til, at min dyrebare førstefødte skatt skal bli "tilsidesatt" på en måte siden han da plutselig ikke er minst lenger. føler kanskej ekstra på dette sidne vi ventet nesten 6 år på han, men vet ikke:)
Simbasa Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg vil ha nr 2, men jeg vil vente i 2 år til tross for at jeg er 35 år. Jeg har to grunner til det. Nr 1 og viktigst: Jeg var svært dårlig (hyperemesis) under svangerskapet og jeg ønsker ikke at han skal ha en mor som ikke er fullt ut i stand til å ta seg av han nå når han er så liten. Nr 2: Det er bare 1 år mellom meg og et av søskene mine. Det førte til et litt uheldig konkurranseforhold mellom oss. Lærererne og idrettsledere målte oss hele tiden opp mot hverandre. Ikke særlig greit når en var dårlig i idrett og den andre hadde dysleksi. Heldigvis hadde vi begge et område vi var god i, men har likevel lovt meg selv at det skal være minst et skoleår mellom barna mine.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Da Jonas var 6 måneder ble vi gravide med nestemann... Så vi begynte å tenke på det lenge før det, måtte jo slutte på pillen, slutte å amme og få mensen tilbake. Men vi visste før han ble født at vi ønsket to tette, av mange grunner og da rekker jeg nesten å bli ferdig med unger før jeg er 30. Siden vi bare skal ha 2....
Sjokoholikern Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Når førstemann bare var noen mnd gammel hadde vi bestemt oss for å lage nr to. Jeg hadde sååååå lyst på en til! Men vi ville vente til jeg hadde fått meg jobb igjen etter første permisjonen, slik at jeg kunne opparbeide meg en bedre permisjonslønn neste permisjon, men likevel ikke ha for stort mellomrom mellom de. Og hvertfall ikke ha de for tette, for en er en og to er ti, det er helt sant! Hvertfall hvis du har to tette. Det ble 2 år og 3 mnd mellom mine, og jeg føler det er perfekt. Nå har førstemann blitt så stor at jeg slipper å gå og bære på begge, og han hjelper til med lillejenta Men likevel så er det alltid noe å gjøre, og det er gaaaaanske så travelt med to små i forhold til bare en. Jeg husker det var en rolig og herlig tid når gutten min var 6 mnd, det var bare kos og vi nøyt hvert sekund! Nå er det travelt, og jeg føler at nr 2 faktisk har blitt litt tilsidesatt innimellom, men prøver så godt jeg kan å la husarbeidet ligge og heller kose og leke litt med jenta mi også. Det er enklere å la babyen ligge enn han som allerede krever endel. Barna synes det er veldig kjekt med hverandre nå, gutten min tuller og tøyser med jenta på 6 mnd, og hun ler og ler! De er så herlige sammen
Fullrulle86 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 min gutt er snart 7 mnd å jeg tenker allerede på nr. 2. Mannen vil han også men jeg prøver å "holde meg i skinnet" til han jaffal er blitt 1 år! Grunnen til det er at jeg syns at han skal få låv til å være baby en liten stund til liksom. Vil kose meg med han dette året jeg er hjemme i permisjon. en vet jo aldri om en blir skikkelig dårlig mens en går gravid! En annen grunn til at jeg venter litt til er at vi skal flytte i nytt hus til sommeren. I tillegg skal vi på ferie i sommer vi allerede har planlagt Så til neste sommer kan jeg bli gravid, men å gå høygravid på ferie orker jeg ikke:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå